جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در بلوار کشاورز

بافت قدیمی و نوساز بلوار کشاورز تناقض عجیبی را در این محله سرسبز به‌وجود آورده است. این محله به‌دلیل قرارگیری در مرکز شهر، نزدیک بودن به مترو، امکانات تفریحی و رفاهی بالا همواره یکی از محله‌های خوش‌نام و پرطرفدار متقاضیان خرید مسکن بوده است. به‌طورکلی، قیمت آپارتمان‌های 80 متری در این محله از متری 80 میلیون تومان به بالا آغاز می‌شود.

کاماپرس در ادامه جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در بلوار کشاورز را بررسی می‌کند.

* قیمت یک واحد 80 متری دوخوابه فول بازسازی شده در بلوار کشاورز، 6 میلیارد و 400 میلیون تومان است. هر متر این واحد به قیمت 80 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت سال 1370 بوده و در طبقه پنجم یک آپارتمان 5 طبقه واقع شده است. از جمله ویژگی‌ها و امکانات این آپارتمان به وجود آسانسور، انباری و پارکینگ اشاره کرد.

* یک آپارتمان 80 متری 7 میلیارد و 500 هزار تومان قیمت دارد، به عبارتی هر یک متر این واحد با قیمت 93 میلیون و 750 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. این واحد دوخوابه در طبقه چهارم یک ساختمان 5 طبقه واقع شده است. این آپارتمان ساخت سال 1393 دارای پارکینگ، آسانسور و انباری است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

* یک آپارتمان 80 متری دوخوابه ساخت سال 1390 در بلوار کشاورز 7 میلیارد و 950 میلیون تومان قیمت دارد. هر یک متر این واحد با قیمت 99 میلیون و 375 هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان قرار دارد. این آپارتمان دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

* قیمت یک آپارتمان 80 متری دو خوابه در بلوار کشاورز 8 میلیارد تومان است. هر متر این واحد 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در سال 1370 احداث شده است و واحد فروشی در طبقه دوم این آپارتمان قرار گرفته است. وجود پارکنیگ، آسانسور و انباری از جمله امکانات این آپارتمان به‌شمار می‌رود.

قیمت آپارتمان بازسازی شده در بلوار کشاورز

* یک آپارتمان 80 متری فول بازسازی‌شده دوخوابه 6 میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در واقع هر متر این واحد با قیمت 76 میلیون و 250 هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه اول یک ساختمان واقع شده است. همچنین، این آپارتمان فاقد انباری، آسانسور و پارکینگ است.

* یک آپارتمان 80 متری ساخت سال 1381 با قیمت 8 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. هر متر این واحد بازسازی‌شده با 110 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دوخوابه در طبقه اول یک ساختمان 5 طبقه قرار دارد. وجود آسانسور، انباری و پارکینگ از دیگر مزایا این واحد به‌‎شمار می‌رود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز