قیمت آپارتمان 70 متری در شهرک اندیشه

لست سکند

با افزایش قیمت نجومی مسکن در تهران، بسیاری از افراد به‌دلیل رهایی از اجاره‌های هنگفت خانه، به سمت خرید خانه در حومه شهر تمایل زیادی پیدا کردند. شهرک اندیشه یکی از مقاصد پرطرفدار ساکنین تهران در طی سال‌های اخیر بوده است. این شهرک به‌دلیل نزدیکی به تهران و موقعیت جغرافیایی مناسب، برخورداری از خدمات شهری و امکانات رفاهی مناسب و آب‌وهوای تمیز و پاک به یکی از مناطق سکونتی محبوب تبدیل شده است.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت آپارتمان 70 متری در شهرک اندیشه می‌پردازد؛

بیشتر بخوانید:

* یک آپارتمان 70 متری ساخت سال 1397 در اندیشه، یک میلیارد و 100 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. در واقع هر متر این آپارتمان قیمتی برابر با 15 میلیون و 714 هزار تومان دارد. این واحد دوخوابه در طبقه دوم یک آپارتمان 4 طبقه واقع شده است. از امکانات این واحد می‌توان به وجود پارکینگ، آسانسور و انباری اشاره کرد.

* قیمت یک آپارتمان 70 متری دوخوابه ساخت سال 1395 در اندیشه، یک میلیارد و 360 میلیون تومان است. این واحد در طبقه اول واقع شده و هر متر آن 19 میلیون و 428 هزار تومان قیمت دارد. از دیگر امکانات این واحد می‌توان به وجود آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

* یک واحد 70 متری تک‌خوابه در فاز 1 شهرک اندیشه، یک میلیارد و 630 میلیون تومان قیمت دارد. به عبارتی هر متر آن با قیمت 23 میلیون و 285 هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان 3 طبقه ساخت سال 1392 واقع شده است. این واحد فاقد آسانسور و پارکینگ بوده و تنها دارای انباری است.

* قیمت یک واحد دوخوابه 70 متری در فاز 1 اندیشه، یک میلیارد و 800 میلیون تومان است. هر متر این واحد 25 میلیون و 714 هزار تومان قیمت دارد. این آپارتمان ساخت سال 1394 بوده و واحد فروشی در طبقه 2 یک ساختمان 3 طبقه واقع شده است. از امکانات این واحد می‌توان به وجود آسانسور، انباری و پارکینگ اشاره کرد.

قیمت آپارتمان نوساز در شهرک اندیشه

* یک آپارتمان 70 متری نوساز دوخوابه 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در واقع هر متر این واحد با قیمت 11 میلیون و 428 هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه پنجم یک ساختمان واقع شده است. وجود بالکن، انباری، آسانسور و پارکنیگ از جمله امکانات این واحد به‌شمار می‌رود.

* یک آپارتمان 70 متری نوساز 2 میلیارد و 800 هزار تومان قیمت دارد، به عبارتی هر یک متر این واحد با قیمت 40 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. این واحد دوخوابه در طبقه اول یک ساختمان واقع شده است. این آپارتمان دارای پارکینگ، آسانسور و انباری است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز