هر آنچه که باید راجع به آوین پک بدانید

لست سکند

طراحی و شکل بسته‌بندی اولین چیزی است که افراد در مواجهه با محصول با آن روبرو می‌شوند. بسته بندی بخشی اساسی از برنامه بازاریابی برای تولیدکنندگان و فروشندگان محصول است. مجموعه «آوین پک» یکی از بسته‌بندی‌های پیشرو در کشور است.

کاماپرس در ادامه به ۶ نکته درباره چاپ و بسته‌بندی آوین پک می‌پردازد که دانستن آنها برای علاقمندان به این صنعت جالب است؛

۱. تولید کارتن‌های بسته‌بندی، جعبه‌های مقوایی و چاپ، آغاز فعالیت صنایع کارتن و جعبه‌سازی آوین پک در سال ۱۳۴۸ بود. در سال‌های آغازین، فعالیت شرکت منحصر به سفارشات در کرج و تهران بود. بعد از سه سال با افزایش فضای کاری و بکارگیری دستگاه‌های بروز در صنعت کارتن‌سازی، چاپ و بسته‌بندی پذیرش سفارشات از سراسر نقاط کشور شروع شد.

۲. میرمصطفی حاکم‌زاده به عنوان مدیرعامل آوین پک معرفی شده است.

۳. این مجموعه با داشتن نمونه جعبه و کارتن برای عرضه در بازار داخلی و تولید بسته‌بندی صادراتی توانسته اعتماد بسیاری از تولیدکنندگان محصولات و تجار را به خود جلب کند.

راز آسمان پایتخت

۴. گروه آوین پک انواع نمونه‌‌های کارتن‌‌سازی، جعبه کارتن صادراتی، جعبه کارتن اسباب بازی، جعبه و کارتن لمینتی و … را برای مشتریان خود تولید و ارائه می‌دهد.

۵. صادرات میوه و صیفی‌جات با بسته‌‌های آوین پک همواره مورد استقبال کشورهای مختلف قرار گرفته است. این شرکت توانسته با سال‌ها تجربه در این زمینه، با استفاده ترکیب مناسب ورق و مقوا، کارتن‌های مقاوم در برابر رطوبت سردخانه را تولید کرده و این اطمینان را به تجار ایرانی بدهد که بارشان سالم به مقصد برسد.

۶. این شرکت دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک دریافت کرده است. همچنین در سال جاری از طرف مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال نشان ملی دریافت کرده است.

مرتبط با : آوین پک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز