سفر به ترکیه ممنوع شد

ترکیه در لیست کشورهای قرمز کرونا قرار گرفته  است و این روزها مردم این کشور در هفته دوم قرنطینه سراسری به سر می برند. قرمز شدن ترکیه باعث شده خیلی از هواداران منچستر سیتی و چلسی نتوانند به این کشور سفر کنند چون دولت بریتانیا سفر به ترکیه را ممنوع کرده است.

به گزارش کاماپرس، مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۹ مه بین دو تیم منچستر سیتی و چلسی انگلیس در استانبول پارک ترکیه برگزار می شود. مسابقه ای که ممکن است خرج زیادی روی دست هواداران دو آتیشه این دو تیم انگلیسی بگذارد. دولت انگلیس سفر به ترکیه را به دلیل اینکه در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد، ممنوع اعلام کرده است.

اما هوادارانی که اصرار به سفر دارند باید ۱۰ روز در یک هتل مورد تایید دولت انگلیس قرنطینه شود، این یعنی باید هزاران پوند برای این مسابقه خرج کنند.
به رغم اعتراض اهالی فوتبال به برگزاری فینال لیگ قهرمانان ارپوا بین دو تیم انگلیسی، در کشور ترکیه، آن هم در این دوران خطرناک شیوع کرونا که ترکیه را به تعطیلی سه هفته ای کشانده، یوفا این هفته اعلام کرد مسابقه فینال طبق برنامه در استانبول پارک برگزار می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

انتظار می رود که حداقل چهار هزار بلیط در اختیار هواداران هر باشگاه قرار بگیرد، اما مقامات انگلیسی از هواداران می خواهند که برای تماشای فینال راهی ترکیه نشوند و برای هر چه سخت تر کردن سفر هزینه های رفتن به ترکیه را نیز افزایش داده اند.

راز آسمان پایتخت

هر کدام از اتباع انگلیس که از یکی از کشورهای لیست قرمز به خاک این کشور بازگردد 2100 یورو جریمه می شود و باید در یکی از هتل های تحت نظر دولت قرنطینه شود، همچنین باید یک تست کرونا و دو تست PCR قبل از خروج از کشور بدهد و همه اینها تازه علاوه بر هزینه های خود سفر است. به نظر نمی رسد که این اوضاع تا 29 ماه می ( هشتم خرداد) که زمان برگزاری مسابقه فینال است تغییری کند.

شنیده می شود مقامات بریتانیایی در حال مذاکره با یوفا هستند تا فینال لیگ قهرمانان اروپا را به خاک انگلیس منتقل کنند و این تغییر جدید در قوانین به منظور اعمال فشار برای جا به جایی محل مسابقه است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز