راهنمای خرید تشک خوب و مناسب

تشک

لذت بردن از یک خواب راحت و آرام، یکی از معیار‌های سلامت جسم و روان است. در تحقیقات به عمل آمده توسط پزشکان، میزان خواب استاندارد برای یک فرد بالغ، حدود ۷ ساعت در شبانه روز می‌باشد. با یک حساب سر انگشتی می‌توان گفت که این میزان از خواب، تقریبا مساوی با یک سوم از عمر یک انسان است. قطعا حس بدی خواهید داشت اگر این میزان از عمر خود را در بستری سخت و ناراحت سپری کنید.

به گزارش کاماپرس، لذت بردن از یک خواب راحت و آرام، یکی از معیار‌های سلامت جسم و روان است. در تحقیقات به عمل آمده توسط پزشکان، میزان خواب استاندارد برای یک فرد بالغ، حدود ۷ ساعت در شبانه روز می‌باشد. با یک حساب سر انگشتی می‌توان گفت که این میزان از خواب، تقریبا مساوی با یک سوم از عمر یک انسان است. قطعا حس بدی خواهید داشت اگر این میزان از عمر خود را در بستری سخت و ناراحت سپری کنید.

وزن نکته ای مهم در انتخاب تشک
یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب تشک، وزن کاربر می‌باشد. مصرف کننده باید باتوجه به وزن خود تشکی را انتخاب نماید که مناسب وزن او باشد. اما شاید این سوال پیش بیاید که چه عواملی روی عملکرد تشک در وزن های متفاوت وجود دارد؟
تشک های مموری فوم چیست؟
فوم حافظه‌دار یا مموری فوم از جمله موادی است که اگرچه به‌تازگی در تشک‌های خوشخواب مورد استفاده قرار می‌گیرد اما بیش از نیم قرن است که در صنایع فضایی به کار می‌رود. مموری فوم ماده‌ای است که به تناسب فشار و حرارت دریافتی تغییر شکل می‌دهد؛ بنابراین با همین تعریف ساده می‌توان دریافت که تشک مموری فوم با توجه به وزن، شکل عضلات و حرارت بدن کاربران عملکرد کاملاً متفاوتی خواهد داشت.

امروزه خرید کردن در کمترین زمان جزو الویت های هر فرد در شهرهای بزرگ می باشد و برای صرفه جویی در زمان می بایست برخی از کارها را به دیگران سپرد. تشک استاندارد، تشکی است که از فروشگاه مشخص و معتبر خریداری شده باشد. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که از فروشگاهی بدون صلاحیت و اعتباردهی، کالایی را خریداری کنید که استاندارد باشد. پس در وهله نخست، تشک خوب و استاندارد را از فروشگاه های مجوز دار از اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان کالای خواب در شهر خود، خریداری کنید.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز