بهترین تخفیف یلدا 1402 در بازار

تخفیف-کاماپرس
لست سکند

برندهای مختلف در شب یلدا فرصتی برای خرید مناسب را در اختیار خریداران قرار می‌دهند و تخفیف یلدا از جمله تخفیف‌های پرطرفدار در طول سال است. در شب یلدا امکان خرید انواع پوشاک، لوازم برقی، گوشی و لپ تاپ یا لوازم آرایشی بهداشتی با قیمتی مناسب وجود دارد. علاوه بر این در بخش‌های خوردنی مانند رستوران‌ها، آجیل و سوپرمارکت نیز می‌توان از تخفیف استفاده کرد.

کاماپرس در این گزارش بهترین تخفیف‌های شب یلدا در بین برندهای ایرانی را معرفی می‌کند.

تخفیف-کاماپرس

تخفیف یلدا در سایت تکنولایف

سایت تکنولایف تخفیف‌های یلدایی خود را در انواع محصولات مختلف عرضه کرده است. تخفیف‌های مربوط به گوشی تلفن مانند گوشی شیائومی، گوشی نوکیا دکمه دار، گوشی موتورولا و گوشی سامسونگ 3 و 4 درصد بوده و پاوربانک شیائومی در این سایت تخفیفی 10 درصدی دارد. از تخفیف‌های مربوط به لپ تاپ می‌توان به تخفیف 4 درصدی لپ تاپ ام اس آی اشاره کرد. علاوه بر این در تبلت اپل و ساعت هوشمند هوآوی نیز تخفیف 4 تا 11 درصدی ارائه شده است. در بخش لوازم خانگی این سایت نیز آبمیوه‌گیری میگل با 5 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تخفیف یلدا در سایت بانی مد

سایت بانی مد تا 80 درصد تخفیف یلدا روی محصولات مختلف خود دارد. این سایت که در عرضه پوشاک فعالیت می‌کند به مناسبت شب یلدا روی انواع لباس‌های خود، از لباس زیر گرفته تا کفش و کیف و پافر تخفیف‌های مختلفی اعمال کرده است. علاوه بر لباس تخفیف‌های این سایت را در انواع لوازم دیگر مانند جامدادی، سرویس کاور روتختی، لوسیون بدن، کیف پول و عطر نیز می‌توان دید.

زیورآلات دیجی کالا تا 20 درصد تخفیف

دیجی کالا در بخش زیورآلات و طلا تا 20 درصد تخفیف در نظر گرفته است. در این بخش می‌توان انگشتر طلا، گردنبند طلا و دستبند یا به طور کلی نیم ست طلا را با عیار 18 خریداری کرد. این محصولات دارای طرح‌های یلدایی نیز بوده و تنوع بسیار بالایی دارند.

تخفیف شب یلدا در سایت مدیسه

این سایت تخفیف‌های متنوعی روی تمام محصولات خود از جمله پوشاک و لوازم آرایشی بهداشتی اعمال کرده است. انواع اکسسوری یلدایی و استایل یلدایی سبز و قرمز در این سایت تا 50 درصد تخفیف ویژه دارند. علاوه بر این در بخش کرسی نشینی شب یلدا در این سایت می‌توان تخفیف‌های آجیل و خوردنی‌های دیگر را دید. این تخفیف‌ها عموما بین 10 تا 20 درصد قرار دارند.

تخفیف یلدا در سایت ناتژی

سایت ناتژی سایت فروش آجیل و خشکبار است که به مناسبت شب یلدا تخفیف‌های مختلفی را در اختیار خریداران قرار داده است. از تخفیف‌های یلدایی این سایت می‌توان به پک آجیل یلدایی و خود آجیل شب یلدا به شکل خام یا شور اشاره کرد. اسنک ذرت ناچو یا بادام زمینی روکش دار نیز از جمله محصولات تخفیف دار این فروشگاه اینترنتی به حساب می‌آیند.

تخفیف یلدایی در سایت اُکالا

در این سایت تا 50 درصد تخفیف یلدا روی محصولات سوپرمارکتی اعمال شده و از آیتم‌های تخفیف دار آن می‌توان به سوپرتخفیف یلدایی برای نوشیدنی با ارسال رایگاه اشاره کرد. علاوه بر این، سوپر تخفیف برای شوینده‌ها و تنقلات نیز ارائه شده است.

تخفیف یلدایی سفارش آنلاین از عطاویچ

این سایت تا 20 درصد تخفیف در سفارش غذای آنلاین اعمال می‌کند. این تخفیف از 28 تا 30 آذر بوده و با کد YALDA20 قابل استفاده است.

تخفیف یلدایی داروخانه آنلاین مثبت سبز

تخفیف‌های یلدایی در داروخانه آنلاین مثبت سبز، در زمینه‌های مختلف مانند عطر و ادکلن تا 50 درصد صورت گرفته و در محصولات دیگری مانند قرص جوشان، کپسول کلاژن، کپسول آدومدز و فولینیک اسید نیز قابل توجه است. این فروشگاه آنلاین در انواع شامپوی مردانه و زنانه و محصولات مراقبت از پوست تخفیف یلدایی خود را در اختیار مشتریان قرار داده است.

تخفیف یلدایی سایت خانومی

سایت خانومی با تخفیف‌های متنوعی برای شب یلدا آماده شده است. در این فروشگاه آنلاین بخشی با عنوان 100 کالا 50 تا 70 درصد تخفیف قرار داد. در صورتی که بالای 500 هزار تومان خرید کنید می‌توانید با وارد کردن کد yalda، 100 هزار تومان تخفیف بگیرید. در این سایت رژ لب‌ها 30 تا 50 درصد تخفیف، ضد آفتاب و آبرسان تا 50 درصد تخفیف و محصولاتی مانند لافارر، نیول و هیدرودرم نیز تا 50 درصد تخفیف دارند.

تخفیف یلدایی ایرانسل

ایرانسل مانند هر سال تخفیف‌های یلدایی ویژه‌ای را در نظر گرفته است. طرح 40+4 دقیقه مکالمه رایگان به این معناست که افراد تا 1 دی می‌توانند بعد از 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 40 دقیقه مکالمه رایگان داشته باشند. کد این طرح *4444*1*2# است. هدیه بعدی، 40 گیگابایت اینترنت رایگان در 30 آذر و 1 دی بوده که برای به دست آوردن آن باید به بخش تکان شگفت انگیز در صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن ایرانسل من رفت و گوشی را تکان داد. دریافت این هدیه به شانس افراد بستگی دارد.

تخفیف یلدایی همراه اول

همراه اول برای شب یلدا بسته ترکیبی ویژه را در نظر گرفته است. امتیاز اصلی این بسته امکان استفاده از مکالمه نامحدود درون شبکه‌ای بوده و در کنار آن می‌توان از یک گیگابایت اینترنت با قیمتی مقرون به صرفه استفاده کرد. برای دریافت این هدیه مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند کد *100*67# را وارد کرده و بسته یلدایی را فعال کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکالاایرانسلبانی مدتکنولایفخانومیدیجی کالاعطاویچمثبت سبزمدیسههمراه اول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز