در یلدای 1402 لوازم خانگی را ارزانتر از همیشه بخرید

خرید لوازم خونگی-کاماپرس
لست سکند

وبسایت های اینترنتی در مناسبت های مختلفی که در طول سال وجود دارد تخفیف هایی را به صورت جشنواره بر روی محصولاتی که ارائه می دهند اعمال می کنند. وبسایت لوازم خونگی در جشنواره یلدای 1402 قصد دارد تا در بازه زمانی 27 آذر تا 2 دی بر روی کلیه محصولات لوازم خانگی که به صورت آنلاین به فروش می‌رساند تخفیف های شگفت انگیزی را اعمال نماید. در ادامه به معرفی محصولاتی که در یلدای امسال لوازم خونگی امکان خرید آنها با قیمتی مناسب مهیا می شود، پرداخته‌ایم، تا انتها با ما همراه باشید.

لوازم پخت و پز

از جمله بخش های مورد انتظاری که در جشنواره یلدای وبسایت لوازم خانگی محصولات دارای تخفیف بسیاری خواهد داشت بخش مربوط به لوازم پخت پز است. در این بخش شما می‌توانید انواع مایکروویو، اون توستر، سرخ کن، ساندویچ ساز، توستر، گریل باربیکیو، پلوپز و زودپز را در برندهای مختلف و با قیمت هایی استثنایی خریداری نمایید و از طریق پیک و پست درب منزل تحویل بگیرید.

خردکن و غذاساز

بخش دیگری که محصولات متنوعی برای ارائه در شب یلدا با قیمت های مناسب دارد خردکن و غذاساز است. در این بخش محصولاتی نظیر آسیاب، گوشت کوب برقی، چرخ گوشت، غذاساژ مخلوط کن، خردکن و همزن را مشاهده خواهید کرد که محصولاتی در برندهای محبوب خارجی و بعضا ایرانی را مطابق با سلیقه و بودجه هر خانواده ای می‌توان در آنها یافت.

نوشیدنی ساز

در زمستان پیش رو نوشیدن یک آبمیوه تازه و یا چای دم کشیده با رنگی دلربا و قهوه ای خوش طعم می‌تواند روز دلپذیری را برای شما بسازد. در بخش نوشیدنی ساز وبسایت لوازم خونگی می‌توانید آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری، کتری برقی، چای ساز، قهوه ساز و لوازم جانبی آنرا مشاهده نمایید و هر یک که در خانه خود به آن نیاز داشتید را خریداری نمایید.

یخچال و فریزر

یخچال و فریزر طی چند سال گذشته افزایش قیمت چشمگیری را به خود دیده اند. خرید در شب یلدا این محصولات از وب سایت لوازم خانگی می‌تواند فرصتی باشد برای اینکه بتوانید یخچال و فریزر مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

راز آسمان پایتخت

بخاری برقی

بخاری برقی یکی دیگر از محصولاتی است که باتوجه به زمستان پیش رو در زمره محصولات تخفیف خورده فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی در نظر گرفته می شود. انواع مدل های مختلف بخاری برقی در فروشگاه لوازم خونگی در برندهای مختلف موجود بوده و می‌توانید به راحتی هر یک از آنها را به صورت اینترنتی خریداری نمایید تا خیالتان از بابت زمستان پیش رو راحت باشد.

تلویزیون

قصد خرید تلویزیون را داشته اید و به دنبال موقعیتی مناسب برای خرید تلویزیون مورد نظر خود با قیمتی مناسب بوده اید؟ جشنواره یلدا فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی فرصت مناسبی است که در آن بتوانید تلویزیون مورد علاقه خود را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

خرید ارزان به همراه شرایط اقساط!

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی شرایطی را فراهم کرده است تا در جشنواره یلدا 1402 علاوه بر اینکه میتوانید به راحتی به صورت اینترنتی خریدهای خود را با قیمت کمتری خریداری نمایید، بلکه می‌توانید محصولات مورد نظر خود را نیز به صورت اقساطی نیز خرید کنید. برای این منظور کافی است تا به وب سایت لوازم خونگی مراجعه کرده و شرایط اقساطی هر یک از همکاران تجاری این مجموعه را مشاهده نمایید و مناسب ترین حالت خرید اقساطی را انتخاب نمایید.

کد تخفیفی که خرید را به صرفه تر می‌کند

با کد تخفیف yalda1402 می توانید هر محصول بالای 5 میلیون تومانی که قصد خرید آن‌را دارید را با 200 هزار تومن تخفیف برای  مازاد خریداری نمایید تا خریدی به صرفه تر از همیشه را تجربه کنید.

ضمانت ها و گارانتی محصولات

کلیه محصولات ارائه شده در فروشگاه لوازم خونگی دارای 18 ماه گارانتی شرکتی معتبر به همراه 24 ساعت مهلت تست سلامت از طرف خود فروشگاه هستند.

ارسال سریع و به موقع

مشتریانی که خرید خود را از تهران ثبت کنند این امتیاز را خواهند داشت که سفارش خود را در همان روز توسط پیک شهری تحویل بگیرند. سایر مشتریانی که از شهرستان محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند بین 48 الی 72 ساعت محصول خود را از طریق پست و باربری تحویل خواهند گرفت.

همینک این امکان را خواهید داشت تا با مراجعه به وب سایت لوازم خونگی به آدرس /https://lavazemkhonegi.com به راحتی هر لوازم خانگی مورد نظر خود را با قیمتی مناسب، تخفیف های شگفت انگیز، به صورت اقساطی و با ارسال سریع و گارانتی طولانی مدت خریداری نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز