۱۳ نکته درباره دستکش گیلان و شرکت گیلان پلاست

لست سکند

ظرف شستن خصوصا برای خانم‌ها که به سلامت و زیبایی پوست خود بیشتر اهمیت می‌دهند، می‌تواند به یک چالش تبدیل شود. برای گریز از این چالش باید از دستکش‌های آشپزخانه با بالاترین استاندارد برای محافظت از پوست استفاده کرد. دستکش‌های خانگی «گیلان» با سابقه‌ای طولانی و درخشان در تولید دستکش‌هایی باکیفیت، به تولید محصولاتی در این حوزه می‌پردازد.

کاماپرس در ادامه به 13 نکته درباره شرکت گیلان پلاست و محصولاتش می‌پردازد که مطالعه آن برای مصرف‌کنندگان، خالی از لطف نیست؛

1. شرکت تولیدی، بازرگانی گیلان پلاست، با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی و گسترش صنعت پلاستیک کشور و با رویکرد افزایش کیفیت محصولات پلاستیکی، با مشارکت و تکنولوژی شرکت انگلیسی فعالیتش را با نام‌های تجاری «ماری گلد، مارکیز، رزماری آنجل و …» در سال 1379شروع کرد.

2. این شرکت با راه‌اندازی بزرگ‌ترین ماشین‌آلات از شرکت «لندن رابر» با هدف تامین نیاز داخلی و صادرات به اروپا دستکش‌های خانگی و صنعتی تهیه شده از لاتکس طبیعی ۶۰ درصد، به تولید محصولاتش پرداخت.

3. فرهاد پناهی رودسری به عنوان مدیرعامل، به همراه محمود کسماپور صیلقانی و محسن وزیری‌‌، اعضای هیئت مدیره شرکت دستکش گیلان را تشکیل می‌دهند و حسین دقتی رودسری، پژمان معتمدیان دهکردی و مهران پوریان، به عنوان بازرسان این شرکت معرفی شدند.

راز آسمان پایتخت

4. این شرکت با تولید محصولات خانواده برند «گیلانه»، به تولید محصولاتی نظیر نی‌آشامیدنی، دستکش صنعتی نخی، روکش محافظ غذا، فویل‌های آلومینیوم، سفره و دستکش‌های یکبارمصرف در انواع مختلف، کیسه‌های فریزر و زباله می‌‌پردازد.

5. گیلان گلاوس، گلبرگ، درسا، کورال، پرین، گیل ناز، مجموعه برندهای شرکت دستکش گیلان را تشکیل می‌دهند.‌

6. مجموعه دستکش گیلان به طور مستمر علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور، محصولاتش را به کشورهایی نظیر ترکیه، عراق، افغانستان، بلاروس و آذربایجان صادر می‌کند.

7. دستکش‌های لاتکس گیلان، به دلیل طبیعی بودن مواد، گزینه مناسبی برای نظافت و بهداشت حیوانات و محافظت از آنها در برابر انگل، قارچ‌ها و باکتری‌ها هستند. از ویژگی‌های دستکش‌های بلند آشپزخانه گیلان، به داشتنِ دولایه لاتکس طبیعی، مقاوم و انعطاف پذیر، آستر پودر پنبه طبیعی برای جلوگیری از تعرق دست، ضخامت مناسب تا ساق بلند، میتوان اشاره کرد.

8. محصولات دستکش گیلان در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا برای فروش عرضه می‌شود. از پرفروش ترین محصول در این سایت می توان به دستکش ایمنی مدل ایکس ال ۱ ان و مدل ایکس ال ۱ اشاره کرد.

9. به گفته تولیدکنندگان گیلان پلاست، با نگه داشتن دستکش در جای خشک و بدون نور آفتاب، خودداری از آغشته کردن دستکش به مواد نفتی، نگهداری در دمای زیر ۲۵ درجه سانتیگراد‌، بعد از استفاده از دستکش، شستن آن با آب ولرم و خشک کردن با حوله، می‌توان عمر دستکش‌های خانگی را بالا برد.

10. سرمایه ثبت شده این شرکت در سایت وین‌ثبت در سال ۱۳۹۶، مبلغ ۹۰/۰۰۰.۰۰۰/۰۰۰ ریال است.

11. مجموع ارزهای دریافتی این مجموعه نیز، ۷۶۸،۷۵۴،۸۵۵،۴۲۳ ریال ذکر شده است.

12. به مناسبت گرامیداشت روز صنعت، معدن و تجلیل از برگزیدگان صنعتی و معدنی استان گیلان در سالن قاسم سلیمانی، دستکش گیلان به عنوان واحد نمدنه صنعتی در سال ۱۳۹۹ برگزیده شد.

13. شرکت دستکش گیلانه در مهرماه ۱۳۹۸، در نمایشگاه بین‌المللی تهران در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی بهداشت، ایمنی و محیط کار حضور داشته است.

مرتبط با : گیلان پلاست
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز