گیر افتادن دلار در پایین محدوده 33 هزار تومانی! قیمت روز 30 مهر

لست سکند

امروز دلار رشد قیمتی را تجربه کرد و به مرزهای بالاتری رسید. قیمت دلار در روز جاری نسبت به دو روز قبل 170 تومان بالا رفت و در محدوده 32 هزار و 770 تومانی قرار گرفت. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با دو روز گذشته یک تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 28 هزار و 789 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر هنوز نرخ دلار در کشاکش افزایشی‌ها و بازارساز قرار دارد و روند نوسانی در روز جاری هم ادامه پیدا خواهد کرد. حضور بازارساز طی یک هفته گذشته سبب شد تا سفته بازان نتوانند نرخ دلار را چندان پیش ببرند. در واقع به رغم انتشار اطلاعاتی منفی و سیگنال‌های افزایشی از جانب مذاکرات برجام و توافق وین، باز هم نرخ دلار فرصت تصرف کانال 33 هزار تومانی را کسب نکرد. قبلا برخی تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که قیمت دلار نتواند محدوده 32 هزار و 800 تومانی را حفظ کند و همچنان پایین این مرز قیمتی نوسان داشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در چه حالتی قیمت دلار بالا خواهد رفت؟

اما گروهی دیگر بر این باورند اگر نرخ حواله درهم صعودی شود و قیمت دلار بازارهای همسایه بالا برود، امکان صعود قیمتی دلار دور از انتظار نیست. به اعتقاد بازیگران فنی، در صورتی که دلار بتواند به بالای محدوده 32 هزار و 800 تومانی برسد، احتمال کاهش آن کمتر خواهد شد و افزایش بیشتر قیمت آن بعید نیست.

قیمت پوند و یورو در روز جاری افزایشی شد. نرخ یورو در روز جاری نسبت به پنج شنبه قبل 1.02 درصد بیشتر شد و در محدوده 32 هزار و 330 تومانی قرار گرفت. قیمت پوند نیز در مقایسه با دو روز پیش 1.23 درصد دیگر رشد پیدا کرد و به مرز 37 هزار و 59 تومانی رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز