نظر اولیانوف از رشد قیمت دلار کم کرد؟! قیمت روز 27 مهر 1401

دلار در روز جاری رشد قیمتی داشت و مجددا به کانال 33 هزار تومانی نزدیک شد. هم اکنون قیمت دلار در روز جاری نسبت به روز گذشته 230 تومان بالا رفته و در محدوده 32 هزار و 880 تومانی قرار دارد. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با دیروز 0.03 درصد رشد قیمت داشت و به مرز 28 هزار و 789 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود انتشار اخبار منفی درباره مذاکرات برجام، منتشر شدن خبری از این گفت و گوها از سوی میخائیل اولیانوف باعث شد تا نرخ دلار رشد چندانی نداشته باشد و پشت کانال 33 هزار تومانی توقف کند. اولیانوف در صفحه توییتر خود با بازنشر اظهارات اخیر معاون وزیر امور خارجه این کشور درباره مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در وین بیان کرده که هدف احیای برجام در نیمه دوم ماه نوامبر حاصل خواهد شد. به گفته این مقام روسی، هیچ بهانه‌ای برای از مسیر خارج شدن توافق هسته‌ای وجود ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

قیمت دلار از دیدگاه تحلیلگران فنی بازار

از دیدگاه تحلیلگران فنی مرز قیمتی 32 هزار و 800 تومانی برای دلار حیاتی است. عده‌ای از معامله گران بر این باورند در صورتی که نرخ دلار نتواند محدوده 32 هزار و 800 تومانی را حفظ کند، احتمال عقب نشینی آن تا نرخ 32 هزار و 200 تومانی دور از انتظار نخواهد بود. اما اگر این محدوده قیمتی حفظ شود، احتمال رشد بیشتر قیمت دلار دور از انتظار نخواهد بود.

امروز قیمت پوند و یورو نیز افزایش پیدا کرد. نرخ پوند در روز جاری نسبت به روز قبل 201 تومان بالا رفت و در محدوده 37 هزار و 124 تومانی توقف کرد. قیمت یورو هم در مقایسه با روز گذشت رشد 0.8 رصدی داشت و در محدوده 32 هزار و 350 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز