انتشار اخبار سیاسی جدید و کاهش قیمت دلار 26 مهر 1401

لست سکند

دلار بازار آزاد وارد شوک شد و تا نیمه کانال 32 هزار تومانی عقب نشینی کرد. امروز قیمت دلار نسبت به روز گذشته 0.55 درصد کم شد و به مرز 32 هزار و 680 تومانی رسید. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل 0.03 درصد بیشتر شد و به مرز 28 هزار و 780 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه اخبار سیاسی منفی به بازار ارز مخابره شده، اما نرخ دلار کاهش پیدا کرده است. بامداد روز جاری رابرت مالی، مسئول میز ایران در وزارت خارجه آمریکا، اعلام کرده که مذاکرات احیای برجام به بن بست رسیده و اتفاق تازه‌ای رخ نمی‌دهد. همچنین سخنگوی کاخ سفید بیان داشته که امکان احیای برجام در آینده نزدیک دور از انتظار است و در صورت نیاز گزینه نظامی علیه ایران روی میز قرار دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این سخنان به علاوه تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران سبب شده تا فعالان بازار ارز نسبت به کاهش قیمتی دلار چندان امیدوار نباشند. با این وجود همچنان تزریق ارز به بازار ادامه دارد و به همین دلیل نرخ دلار از کانال 33 هزار تومانی فاصله گرفته است.

راز آسمان پایتخت

تلاش بازارساز برای توقف رشد قیمت دلار

بازارساز به شدت از ورود دلار به کانال 33 هزار تومانی جلوگیری می‌کند و به همین دلیل با تداوم تزریق ارز به بازار امکان کاهش نرخ این پول خارجی تا محدوده 32 هزار و 500 تومان و سپس 32 هزار و 200 تومان دور از انتظار نخواهد بود.

امروز قیمت پوندکاهش پیدا کرد اما قیمت یورو بیشتر شد. نرخ یورو نسبت به روز گذشته 0.63 درصد بیشتر شد و به مرز 32 هزار و 206 تومانی رسید. قیمت پوند نیز در مقایسه با دیروز 0.14 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 37 هزار و 65 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز