عقب نشینی دوباره قیمت دلار امروز 25 مهر 1401

لست سکند

قیمت دلار در روز جاری نسبت به دیروز 130 تومان افت داشت و به مرز 32 هزار و 920 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل تغییری نداشت و در همان محدوده 28 هزار و 923 تومانی معامله شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دلار روز گذشته تا کانال 33 هزار تومانی پیشروی کرد، اما نتوانست این محدوده قیمتی را حفظ کند و به سرعت به مرزهای پایین‌تر عقب نشینی داشت. حتی در روز جاری در ساعاتی نرخ دلار به سمتمرز 32 هزار و 800 تومانی هم عقب نشینی کرد. تحلیلگران معتقدند در صورتی که قیمت این ارز از محدوده 32 هزار و 800 تومانی پایین‌تر برود، احتمال سقوط آن تا مرز 32 هزار و 500 تومانی وجود دارد. البته قیمت دلار طی چند روز اخیر از کانال 32 هزار و 800 تومانی عقب نشینی نکرده و در این محدوده قیمتی با مقاومت شدیدی روبرو است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

چرا قیمت دلار باز هم نتوانست به مرزهای بالاتر برسد؟

بازارساز طی چند روز اخیر با عرضه ارز مانع از رشد هیجانی قیمت‌ها شده است. به همین دلیل دلار برای ورود به کانال 33 هزار تومانی با مانع مقاومی روبرو بود. برخی فعالان منتظر واکنش مقامات کشورهای اروپایی نسبت به تحریم ایران هستند. به اعتقاد گروهی از فعالان در صورتی که بسته تحریمی اروپا علیه ایران تصویب شود، بازار ارز متلاطم خواهد شد و امکان رشد نرخ دلار و تثبیت آن در کانال 33 هزار تومانی وجود دارد.

امروز نرخ یورو با کاهش مواجه شد اما قیمت پوند بالا رفت. نرخ پوند نسبت به روز گذشته 0.45 درصد رشد پیدا کرد و به مرز 37 هزار و 104 تومانی رسید. اما قیمت یورو 58 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 32 هزار و 83 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز