قیمت دلار از مرز حساس 32 هزار و 800 تومانی عبور کرد

امروز دلار به کانال صعودی برگشت و خود را به مرز 33 هزار تومانی نزدیک کرد. هم اکنون قیمت دلار نسبت به روز قبل 0.36 درصد بیشتر شده و در محدوده 32 هزار و 920 تومانی قرار دارد. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز گذشته 1 تومان کم شد و به مرز 28 هزار و 779 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وضعیت بازار ارز در روز جاری صعودی بود و براساس تحلیل‌های فنی امکان ورود دلار به کانال 33 هزار تومانی دور از انتظار نیست. قبلا تحلیلگران فنی اعلام کرده بودند در صورت ثبات دلار بالای محدوده 32 هزار و 800 تومانی، امکان ورود آن به کانال 33 هزار تومانی وجود دارد. در حال حاضر بازارساز از ورود دلار به کانال 33 هزار تومانی ممانعت کرده و به نحوی مانع از این اتفاق شده است. اما اگر نرخ دلار نتواند مرز 32 هزار و 800 تومانی را حفظ کند، کاهش قیمتی آن اتفاق خواهد افتاد و چه بسا به سمت محدوده 32 هزار و 200 تومانی حرکت کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

تصور بازیگران احتیاطی از قیمت دلار

با توجه به اطلاعات موجود و براساس گزارش‌ اقتصاد نیوز، هم اکنون بازیگران احتیاطی بازار در موقعیت خرید قرار گرفته‌اند. این گروه تصور می‌کنند نااطمینانی‌های سیاسی و امنیتی بالا رفته و در صورت عمیق شدن این موضوع، احتمال افزایش نرخ دلار در روزهای آینده دور از انتظار نیست.

امروز نرخ پوند و یورو همانند قیمت دلار بازار آزاد در مدار افزایشی قرار گرفت. قیمت پوند نسبت به روز گذشته 134 تومان رشد پیدا کرد و به مرز 36 هزار و 791 تومانی رسید. نرخ یورو نیز در مقایسه با روز قبل 116 تومان بالاتر رفت و در محدوده 32 هزار و 14 تومانی توقف کرد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز