توقف قیمت دلار در نیمه کانال 32 هزار تومانی

دلار بازار آزاد به نیمه کانال 32 هزار تومانی رسید و کاهشی‌ها را امیدوار کرد. امروز قیمت دلار نسبت به روز گذشته 0.73 درصد دیگر کم شد و در محدوده 32 هزار و 580 تومانی قرار گرفت. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل تغییری نداشت و در همان محدوده 28 هزار و 790 تومانی معامله شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اخباری که از سمت اتحادیه اروپا و مقامات آمریکایی منتشر شد، باز هم دلار در تصرف کانال 33 هزار تومانی ناتوان بود. باقی ماندن قیمت دلار پایین کانال 33 هزار تومانی سبب شده تا برخی فعالان بازار نسبت به رشد قیمت این ارز ناامید شوند. به باور برخی فعالان، توان ارزی بازارساز مانع از رشد قیمت دلار و تصرف کانال 33 هزار تومانی شده است. البته برخی معتقدند این اقدام بازارساز تنها برای مدت کوتاهی مانع از رشد قیمت دلار خواهد شد و آن را پایین کانال 33 هزار تومانی نگه خواهد داشت. به گفته برخی فعالان بازار ارز، تا وقتی که بازارساز جهت انتظارات صعودی را تغییر ندهد، ترزیق دلار تنها به عنوان یک عامل پیشگیری کوتاه مدت عمل خواهد کرد و رشد نرخ آن در بلندمدت دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

بررسی روند قیمت دلار

روند صعودی نرخ دلار تا اواسط روز سه شنبه ادامه داشت اما به یکباره فشار فروش این ارز بالا رفت و قیمت آن به پایین محدوده 32 هزار و 800 تومانی رسید.

امروز نرخ پوند و یورو هم در مدار کاهشی قرار گرفت. قیمت پوند نسبت به روز قبل 351 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 36 هزار و 535 تومان رسید. نرخ یورو نیز در مقایسه با روز گذشته 215 تومان افت داشت و در محدوده 31 هزار و 876 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز