نگاهی به وضعیت رمزارز داگ ویف هت

داگ ویف هت طی چند روزه اخیر به صورت مداوم اصلاح قیمتی داشته و با افت قیمت شدیدی مواجه شده است. در چنین شرایطی سرمایه گذاران نسبت به آینده قیمتی این ارز دیجیتال چندان امیدوار نیستند و این دو دلی احتمالا نرخ رمزارز مذکور را تا مرز دو دلاری به عقب براند.

به گزارش کاماپرس، ریزش نرخ ویف از شرایط کلی بازار نشات می‌گیرد اما ترس ایجاد شده در میان دارندگان این رمزارز روند نزولی را سرعت می‌بخشد. در حال حاضر بالغ بر 13 میلیون دلار قراردادهای لانگ این رمزارز لیکویید شده که امیدواری نسبت به آینده این ارز دیجیتال را کاهش داده است.

کاهش امیدواری باعث خواهد شد تا بازار آتی تحت سلطه خرس‌ها قرار بگیرد و به نظر به این زودی‌ها خریداران حضور فعالی نداشته باشند.

تحلیل شرایط کنونی ارز دیجیتال ویف

هم اکنون رمزارز داگ ویف هت برای بازگشت به روند صعودی مشکل دارد. شاخص قدرت نسبی مربوط به این رمزارز پس از خروج از منطقه اشباع فروش تقریبا در سطح خنثی 50 قرار گرفته است. در شرایط کنونی، فقط حمایت همه جانبه از سوی سرمایه گذاران یا نشانه‌های کلی بازار باعث صعود دوباره این رمزارز خواهد شد که در حال حاضر هیچ کدام از آن‌ها وجود ندارد. در صورتی که نشانه‌های نزولی تقویت شود و سطح حمایتی شکسته شود، احتمال سقوط ویف به مرز 2 دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است که سطح حمایت دو دلاری چندین مرتبه آزمایش شده، اما تاکنون از دست نرفته است. از دست رفتن این سطح حمایت قیمتی، ضررهای قابل توجهی برای دارندگان این رمزارز به بار خواهد آورد.

اگر به هر دلیلی شرایطی مهیا شود و ویف بتواند از مقاومت 2.75 دلاری بگذرد، احتمال تداوم روند صعودی آن و پیشرویش به سمت کانال 3 دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز