گزارش شبکه پالیگان در سه ماهه سوم 2023

رمزارز پالیگان-کاماپرس
لست سکند

پالیگان یکی از رمزارزها نوظهور است که طی سه ماهه اخیر سال 2023 عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشت. گزارش منتشر شده از شبکه پالیگان نشان دهنده انعطاف قابل توجه و فعالیت قوی کاربران در این اکوسیستم است.

به گزارش کاماپرس، گزارش منتشر شده به رشد پایدار پالیگان تاکید دارد و در صورت معرفی پالیگان 2.0 احتمالا این روند همچنان ادامه پیدا کند. طبق این گزارش، شبکه پالیگان طی سه ماهه 2023 تراکنش‌هایی پویا را تجربه کرد. میزان تراکنش‌های روزانه این ارز دیجیتال رکوردشکنی داشت و از مرز 2 میلیون و 800 هزار دلاری عبور کرد. البته در برخی مقاطع زمانی میزان تراکنش‌های روزانه این ارز دیجیتال ریزش داشت و حتی تا مرز 1 میلیون و 900 هزار دلاری نیز عقب نشینی کرده است. اما به نظر فعالان، در کل این نوسان پتانسیل و انعطاف پذیری بیش از پیش پالیگان را نشان می‌دهد. از لحاظ تجارت این رمزارز، گزارش‌ها شرایط مساعد آن را نشان می‌دهند. در واقع می‌توان گفت پالیگان در حفظ جامعه کاربری قوی و فعال موفق عمل کرده است.

مزایای رمزارز پالیگان نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال

این رمزارز از نظر رقابتی هم دارای مزیت است. بیشترین میانگین کارمزد روزانه برای تراکنش‌های این ارز دیجیتال 0.05 دلار اعلام شد. طی سه ماهه اخیر کارمزد پالیگان بین 0.01 دلار تا 0.05 دلار نوسان داشته و از این محدوده فراتر نرفته است. اگر میزان کارمزد سه ماهه گذشته این رمزارز را با ارز دیجیتال معروفی مانند اتریوم مقایسه کنید، متوجه صرفه اقتصادی آن خواهید شد.

کارمزدهای اتریوم طی همین سه ماهه اخیر در محدوده 1.95 تا 15 دلار نوسان داشته که عدد بسیار بالایی محسوب می‌شود. همین موارد باعث شده تا قدرت رقابت و در نتیجه قیمت پالیگان نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال بیشتر شود.

راز آسمان پایتخت

رمزارز پالیگان-کاماپرس

اتفاقات مهمی که روی رشد قیمتی پالیگان موثر بود

اگر از داده‌های درون زنجیره‌ای بگذریم، تحولات قابل توجه و بزرگی در اکوسیستم پالیگان اتفاق افتاده که منجر به پیشروی سریع این رمزارز شده است. یکی از این اتفاقات همکاری میلان وهاب و پالیگان لبز به منظور شروه پروژه دیفای نهادی برای اکوسیستم توکن امنیتی است. این مورد گذشته از افزایش همکاری‌ها، تعامل فعال شبکه پالیگان با طرح‌های دیفای را نشان می‌دهد.

بهترین درگاه ایرانی برای خرید و فروش پالیگان کدام است؟

مجموع این پیشرفت‌ها باعث خواهد شد تا معامله گران بیشتری به بازار پالیگان ورود پیدا کنند و به خرید و فروش آن بپردازند. اگر مایل به معامله پالیگان هستید، ابتدا باید به فکر مراجعه به یک بستر امن و مطمئن باشید. معامله گران ایرانی برای خرید امن و مطمئن این ارز دیجیتال می‌توانند به درگاه صرافی بروند و با کلیک روی گزینه پالیگان، معامله آن را آغاز کنند. این درگاه گذشته از فراهم کردن شرایط خرید و فروش پالیگان، برای معامله بیت کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال مناسب و کاربردی خواهد بود. این تنها یکی از خدمات بزرگ و قابل توجه درگاه صرافی است. سایت صرافی  همواره اخبار و آمار به روز از شرایط رمزارزهای مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز