گران ترین لپ تاپ با سری پردازنده core i7 کدام است؟

لپ تاپ با سری پردازنده core i7-کاماپرس
لست سکند

اغلب لپ تاپ‌هایی که با سری پردازنده core i7 ارائه می‌شوند دارای ظرفیت حافظه داخلی و رم بالایی بوده و برای کاربرد طراحی و یا کاربردهای حرفه‌ای دیگر مناسب هستند. این لپ تاپ‌ها با 10 یا 12 هسته پردازشگر ارائه شده‌اند و اغلب قیمتی در حدود 100 میلیون تومان دارند. از نظر اندازه صفحه نمایش و وزن محصولات می‌توان تنوع بالایی را دید. اکثر محصولاتی که از سری پردازنده core i7 پشتیبانی می‌کنند حدود ظرفیت باتری آن‌ها 80 وات ساعت است.

کاماپرس در این گزارش گران‌ترین لپ تاپ‌ها با سری پردازنده core i7 را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

لپ تاپ مایکروسافت با سری پردازنده core i7

لپ تاپ مایکروسافت با مدل Surface Laptop 5 جزو لپ تاپ‌هایی با کاربرد عمومی و مالتی مدیا بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 117 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای ظرفیت حافظه داخلی 1 ترابایتی و حافظه رم 32 ترابایتی بوده و از سازنده پردازنده گرافیکی اینتل پشتیبانی می‌کند. اندازه صفحه نمایشگر در این لپ تاپ 15 اینچ در نظر گرفته شده و وزن آن 1.54 کیلوگرم است. این محصول که از سری پردازنده core i7 پشتیبانی کرده، محصولی 10 هسته‌ای با حسگر تشخیص روشنایی محیط بوده و دو میکروفن با کیفیت ضبط استودیو دارد.

لپ تاپ مایکروسافت با مدل Surface Laptop 5-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ ام اس آی با سری پردازنده core i7

لپ تاپ ام اس آی با مدل Summit E16 Flip برای طراحی و کاربرد حرفه‌ای در نظر گرفته شده و با قیمت 101 میلیون تومان فروخته می‌شود. این لپ تاپ نمایشگری 16 اینچی دارد و سازنده پردازنده گرافیکی آن NVIDIA است. ظرفیت حافظه داخلی و حافظه رم به کار رفته در این محصول به ترتیب 32 گیگابایت و 2 ترابایت در نظر گرفته می‌شود. وزن این محصول 2.1 کیلوگرم عنوان شده و محصولی 12 هسته‌ای است که ظرفیت باتری 82 وات ساعتی دارد.

لپ تاپ ام اس آی با مدل Summit E16 Flip-کاماپرس

لپ تاپ دل با سری پردازنده core i7

لپ تاپ دل با مدل XPS 13 9315  دارای صفحه نمایش 13.4 اینچی بوده و با قیمت 93 میلیون و 999 هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول دارای رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی بوده و از سازنده پردازنده گرافیکی اینتل استفاده می‌کند. وزن این محصول 1.17 کیلوگرم در نظر گرفته شده و دارای 10 هسته پردازشگر است. این لپ تاپ که ظرفیت باتری 45 وات ساعتی دارد دارای نسخه بلوتوث 5.2 بوده و قابلیت ارتقای رم را فراهم می‌کند.

لپ تاپ دل با مدل XPS 13 9315-کاماپرس

لپ تاپ اچ پی با سری پردازنده core i7

لپ تاپ اچ پی با مدل Spectre x360 16 با سایز صفحه نمایش 16 اینچی و دارای کاربردی مناسب برای طراحی حرفه‌ای، با قیمت 91 میلیون و 950 هزار تومان به فروش می‌رسد. این لپ تاپ که از سری پردازنده core i7 استفاده می‌کند، دارای وزن 2.1 کیلوگرمی بوده و جنس بدنه آلومینیومی دارد. تعداد هسته پردازشگر در این محصول 12 عدد عنوان شده و ظرفیت حافظه رم و حافظه داخلی آن به ترتیب 16 گیگابایت و 2 ترابایت در نظر گرفته می‌شود. این محصول دارای پوشش نمایشگر شفاف بوده و ظرفیت باتری 80 وات ساعتی دارد.

لپ تاپ اچ پی با مدل Spectre x360 16-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اچ پیام اس آیدلدیجی لندلپتاپیفایلیپکمایکروسافت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز