مناسب ترین گوشی برای خانم معلم ها کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای خرید بهترین گوشی برای خانم معلم‌ ها بهتر است سه مساله مدنظر باشد. ظرفیت حافظه گوشی، کیفیت دوربین و البته قیمت آن. بسیاری از معلمان به دنبال گوشی با کیفیت در رنج قیمتی 6 تا 10 میلیون تومان هستند که از اینترنت 5G پشتیبانی کرده و قابلیت استفاده طولانی مدت را داشته باشد. از دیگر مواردی که در خرید گوشی برای خانم معلم ها اهمیت دارد این است که محصول مورد نظر سخت افزار مناسبی هم ارائه دهد.

کاماپرس در این گزارش بهترین گوشی برای خانم معلم ها را با جست و جو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

Galaxy A51 بهترین گوشی برای خانم معلم ها

گوشی سامسونگ آ 51 یکی از بهترین گزینه‌های خرید گوشی برای خانم معلم ها به حساب می‌آید. این گوشی با 4 دوربین 48، 12، 5 و 5 مگاپیکسلی عرضه شده و محصولی میان رده اما با کیفیت بالا است. کیفیت دوربین سلفی این گوشی نیز 32 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. ظرفیت حافظه داخلی این مدل با اندازه‌های 64 گیگابایتی، 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی موجود بوده ظرفیت باتری آن نیز 4000 میلی آمپر ساعت است. امکان انتخاب رم 4 گیگابایتی، 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی نیز برای این مدل وجود دارد.

سایز صفحه نمایش در این محصول 6.5 اینچ بوده و محصولی 8 هسته‌ای با ساختار بدنه جلو شیشه‌ای و بدنه پلاستیکی است که امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌کند.

Galaxy A51 گوشی برای خانم معلم ها-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

Poco F3 محبوب‌ترین گوشی برای خانم معلم ها

این گوشی شیائومی با سخت افزار مناسب و حافظه داخلی بالا عرضه شده و به همین جهت می‌تواند انتخابی مناسب برای خانم معلم‌ها باشد. کیفیت دوربین‌های سه گانه این محصول 48، 8 و 5 مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 20 مگاپیکسل است. این گوشی برای خانم معلم ها امکان استفاده از حافظه‌های 128 گیگابایتی یا 256 گیگابایتی را فراهم کرده و برای حافظه رم میزان 6 و 8 گیگابایت را در نظر دارد. نرخ به روز رسانی تصویر در این مدل 120 هرتز بوده و باتری آن 4520 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

این محصول با سایز صفحه نمایش 6.67 اینچی ارائه شده و از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های قابل توجه در این محصول قابلیت شارژ سریع 33 وات آن است که می‌تواند در 52 دقیقه گوشی را صد در صد شارژ کند.

Poco F3 محبوب‌ترین گوشی برای خانم معلم ها-کاماپرس

Realme 7 پرفروش‌ترین گوشی برای خانم معلم ها

این گوشی که با اینترنت 5G کار می‌کند می‌تواند یک گزینه بسیار عالی خرید گوشی برای خانم معلم ها باشد. این محصول با رنج قیمتی مناسبی عرضه شده و در آن از حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی استفاده شده است. گوشی ریلمی 7 دارای 4 دوربین با کیفیت‌های 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو بوده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. این محصول از سیستم عامل اندروید 10 استفاده می‌کند.

سایز صفحه نمایش در این مدل 6.5 اینچ بوده و قابلیت شارژ سریع 30 واتی در آن تعبیه شده است. این گوشی با حالت نویزگیر فعال و وزن 195 گرمی در بازار خرید و فروش می‌شود.

Relme 7 پرفروش‌ترین گوشی برای خانم معلم ها-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اتماتکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز