بهترین تبلت دانش آموزی شیائومی در بازار + قیمت

در خرید تبلت دانش آموزی شیائومی موارد متعددی را باید در نظر داشت. همه دانش آموزان کاربردهای مشابهی از تبلت ندارند، بنابراین بهتر است هر شخص متناسب با نیاز خود سراغ محصول برود. اگر دانش آموزی در کنار تحصیل به طراحی یا گیم علاقه زیادی دارد می‌تواند سراغ محصولی با سی پی یو قوی‌تر و صفحه نمایش بزرگ‌تر برود. دانش آموزانی که با تبلت سر کلاس حاضر می‌شوند، بهتر است به کیفیت دوربین جلو و اینترنت محصول دقت کنند و دانش آموزانی که قرار است عکس زیادی از جزوه‌های خود بگیرند باید به کیفیت دوربین پشت توجه داشته باشند.

کاماپرس در این گزارش بهترین تبلت‌های دانش آموزی شیائومی موجود در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

تبلت دانش آموزی شیائومی مدل Pad 6

برای خرید تبلت دانش آموزی شیائومی می‌توان سراغ این محصول رفت. تبلت شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 18 میلیون و 890 هزار تومان به فروش می‌رسد. این تبلت دوربین پشت 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی داشته و انتخابی مناسب برای فیلمبرداری و عکاسی به حساب می‌آید. این تبلت ظرفیت باتری 8840 میلی آمپر ساعتی داشته و سایز صفحه نمایش آن 11 اینچ است.

تبلت دانش آموزی شیائومی مدل Pad 6-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تبلت دانش آموزی شیائومی مدل Redmi Pad

این تبلت دانش آموزی شیائومی با ظرفیت باتری 8000 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و با قیمت 13 میلیون و 590 هزار تومان فروخته می‌شود. این تبلت دارای سایز صفحه نمایش 10.61 اینچی بوده و استفاده از آن برای دانش آموزانی که به دنبال محصولی متوسط هستند، مناسب است. این تبلت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی داشته و از قلم‌های خازنی پشتیبانی می‌کند. کیفیت دوربین پشت و سلفی در این محصول 8 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

تبلت دانش آموزی شیائومی مدل Redmi Pad-کاماپرس

تبلت دانش آموزی شیائومی مدل Redmi Pad SE

این مدل از تبلت‌های شیائومی دارای ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 11 میلیون و 499 هزار تومان به فروش می‌رسد. این تبلت با سایز صفحه نمایش 11 اینچی عرضه شده و ظرفیت باتری 8000 میلی آمپر ساعتی دارد. کیفیت دوربین پشت در این تبلت 8 مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این محصول هشت هسته‌ای بدون قابلیت مکالمه عرضه شده و برای دانش آموزانی که قرار نیست با تلفن کاری داشته باشند، انتخاب مناسبی به حساب می‌آید.

Redmi Pad SE-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی لندشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز