بهترین لپ تاپ HP زیر 35 میلیون با رم 8 و پردازنده i5

تور لحظه آخری-کاماپرس

انتخاب یک لپ‌تاپ مناسب می‌تواند یک کار حساس باشد، به خصوص زمانی که گزینه‌های زیادی در بازار موجود باشند. برای کسانی که به دنبال یک دستگاه کارآمد از برند HP با قیمت کمتر از 35 میلیون تومان هستند، داشتن پردازنده Core i5 اینتل و ۸ گیگابایت رم در اولویت است. متعادل کردن عملکرد، مقرون به صرفه بودن و ویژگی‌های ضروری، این دسته از لپ‌تاپ‌ها را به یکی از محبوب‌ترین و کارآمد‌ترین لپ‌تاپ‌ها برای کاربران تبدیل کرده است.

کاماپرس در این گزارش، بهترین لپ‌تاپ HP زیر 35 میلیون با رم 8 و پردازنده i5 را به شما معرفی می‌کند.

1-لپ تاپ اچ پی ۱۵.۶ اینچی مدل DW4000NIA

این لپ‌تاپ اچ پی دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی است و طیف متنوعی از کاربران از جمله متخصصان خانگی و اداری، دانشجویان و علاقه‌مندان به کار‌های ویدئویی را مجذوب خود کرده است. این دیوایس با وزن ۱.۸ کیلوگرم قابلیت حمل خوبی دارد و در عین حال برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Intel Core i5 بوده که با حافظه کش ۱۲ مگابایتی تکمیل شده است. علاوه بر آن رم ۸ گیگابایتی آن، قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت بوده و اجرای همزمان چند برنامه را به صورت همزمان تضمین می کند.

قیمت این محصول ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

بهترین لپ تاپ HP -کاماپرس

راز آسمان پایتخت

 

2-لپ تاپ اچ پی مدل Victus FA1051NE

این لپ تاپ hp برای رفع نیازهای کاربران عمومی و علاقه مندان به مالتی مدیا طراحی و ساخته شده است. این لپ تاپ همچنین دارای صفحه کلید راحت و سایز کامل بدون نور پس زمینه یا نور بدنه است. همچنین این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Intel Core i5بوده که توسط حافظه کش ۱۲ مگابایتی پشتیبانی می‌شود. علاوه بر آن این لپ‌تاپ دارای رم ۸ گیگابایتی قابل ارتقا است که عملکرد آن را تضمین می‌کند.

قیمت این محصول ۳۲ میلیون تومان است.

 

3-لپ تاپ اچ پی مدل FQ5292NIA

این لپ‌تاپ اچ پی برای کاربران عادی طراحی شده و دارای طراحی سبک با وزن ۱.۶۹ کیلوگرم است و امکان جابه جایی و حمل آسان را برای کاربران فراهم می‌کند. این لپ‌تاپ همچنین یک صفحه کلید معمولی بدون نور پس زمینه یا نور بدنه دارد و مجهز به پردازنده Intel Core i5 و حافظه کش ۱۲ مگابایتی است. این لپ‌تاپ همچنین دارای ۸ گیگابایت رم قابل ارتقا است.

قیمت این محصول ۲۲میلیون و ۴۸۰ هزار تومان است.

بهترین لپ تاپ HP -کاماپرس

 

4-لپ تاپ اچ پی ۱۵.۶ اینچی مدل DW4002NIA

این لپ‌تاپ اچ پی دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی است که برای پاسخگویی به طراحان، استفاده خانگی و اداری طراحی شده است. علاوه بر آن این لپ‌تاپ با وزن ۱.۷ کیلوگرم و دارای بدنه ای پلاستیکی بدون نور پس زمینه است. همچنین این دیوایس دارای یک پردازنده Intel Core i5 و حافظه کش ۱۲ مگابایت است. علاوه بر آن این لپ‌تاپ به ۸ گیگابایت رم مجهز شده که قابل ارتقا است.

قیمت این محصول ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

 

5-لپ تاپ ۱۵.۶ اینچ اچ پی مدل 15S FQ5284NIA

این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی است که برای مصارف خانگی و اداری طراحی شده است و ترکیبی از عملکرد و بهره وری را به کاربران ارائه می‌دهد. وزن آن ۱.۷ کیلوگرم است که دارای بدنه پلاستیکی و صفحه کلید استاندارد بدون نور پس زمینه است. این لپ تاپ همچنین با پردازنده Intel Core i5 و حافظه کش ۱۲ مگابایتی، قدرت پردازش قابل توجهی را ارائه می‌دهد. این دستگاه به ۸ گیگابایت رم مجهز شده است که تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا است.

قیمت این محصول ۲۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است.

بهترین لپ تاپ HP -کاماپرس

 

 

اطلاع از قیمت روز لپ‌تاپ با “تاپ رایان”

فروشگاه اینترنتی تاپ رایان با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی تضمین اصل بودن کالا به همراه ضمانت، قیمت مناسب و ارسال سریع به تهران و شهرستان‌ها، بهترین سایت خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر، انواع لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، گجت‌ها و لوازم هوشمند است. همچنین این فروشگاه اینترنتی با حفظ اصول چندین ساله، تخصصی‌ترین فروشگاه آنلاین در زمینه فروش و ارائه مشاوره، رسالت خود را ادامه می‌دهد. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌ و لپ‌تاپ و اطلاع از قیمت روز آن‌ها می‌توانید به وبسایت تاپ رایان به آدرس https://toprayan.com مراجعه نمایید یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره 02191007374 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : تاپ رایان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز