گوشی پوکو ایکس 4 پرو بخریم یا پوکو ایکس 5 پرو؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

در زمان تهیه این گزارش گوشی پوکو ایکس 4 پرو با قیمت 10 میلیون و 799 هزار تومان به فروش می‌رسد و قیمت گوشی پوکو ایکس 5 پرو 13 میلیون و 769 هزار تومان است. به طور کلی گوشی پوکو ایکس 5 پرو را می‌توان گزینه مناسب‌تری برای گیمینگ دانست و گوشی پوکو ایکس 4 پرو برای انجام امور روزمره بیشتر توصیه شده است. البته از بسیاری جهات، مانند کیفیت دوربین، ظرفیت حافظه داخلی و رم یا ظرفیت باتری می‌توان هر دو گوشی را یکسان دید.

کاماپرس در این گزارش تفاوت‌های گوشی پوکو ایکس 4 پرو و پوکو ایکس 5 را با جست و جو در سایت تکنولایف بررسی می‌کند.

مقایسه ویژگی‌های ظاهری گوشی پوکو ایکس 4 پرو و پوکو ایکس 5 پرو

سایز صفحه نمایش در هر دو مدل ایکس 4 پرو و ایکس 5 پرو یکسان بوده و 6.67 اینچ در نظر گرفته می‌شود. اما از نظر وزن با یکدیگر فرق دارند. وزن گوشی ایکس 4 پرو 205 گرم بوده و وزن ایکس 5 پرو 181 گرم است.

گوشی پوکو-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مقایسه دوربین و حافظه گوشی پوکو ایکس 4 پرو و پوکو ایکس 5 پرو

ظرفیت حافظه داخلی در هر دو گوشی 256 گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه رم در هر دو مدل 8 گیگابایت است. کیفیت دوربین‌های پشت نیز در هر دو محصول یکسان بوده و هر دو دارای سه دوربین 108، 8 و 2 مگاپیکسلی هستند. کیفیت دوربین جلو نیز در هر دو گوشی 16 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

گوشی پوکو ایکس 4 پرو-کاماپرس

ویژگی‌های فنی دیگر

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های دو گوشی در این است که گوشی ایکس 4 پرو قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و گوشی ایکس 5 پرو تا 1 میلیارد رنگ را به تصویر می‌کشد و از این جهت می‌توان کیفیت و وضوح تصویر متفاوتی در دو گوشی دید. البته از نظر رزولوشن هر دو محصول یکسان بوده و رزولوشن 2400 در 1080 پیکسلی دارند. شبکه اینترنت به کار رفته در هر دو گوشی 5G بوده و هر دو، ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی دارند. البته گوشی ایکس 5 پرو امکان استفاده از شارژ معکوس 5 واتی را هم فراهم می‌کند.

نسخه بلوتوث به کار رفته در ایکس 4 پرو، ورژن 5.1 بوده و نسخه بلوتوث به کار رفته در ایکس 5 پرو، ورژن 5.2 است. این دو محصول مقاومت مناسبی در برابر آب و گرد و غبار دارند و رتبه IP53 را به دست آورده‌اند.

پوکو ایکس 5 پرو-کاماپرس

نظرات کاربران در فضای مجازی

اکثر کاربران فضای مجازی گوشی پوکو ایکس 5 پرو را گزینه مناسب‌تری دانسته‌اند. این محصول از نظر پردازنده عملکرد بهتری داشته و نسبت به گوشی پوکو ایکس 4 پرو امکان هنگ کردن کمتری دارد. یکی از مواردی که در مورد گوشی ایکس 5 پرو به آن اشاره شده، این است که در صورت لک شدن قاب پشت آن دیگر تمیز نمی‌شود و گرد و غبار در پشت آن به شکل نقطه‌ای لک می‌اندازد. این محصول عملکرد مناسبی در اجرای بازی‌های گرافیکی داشته و قیمت مناسبی نسبت به محصولی که ارائه می‌دهد، دارد.

در مورد گوشی ایکس 4 پرو گفته شده که این محصول عملکرد متوسطی در بازی‌های گرافیکی داشته و به طور کلی می‌توان آن را قابل قبول دانست. طبق نظر کاربران این گوشی پوکو برای استفاده روزمره انتخاب مناسب‌تری خواهد بود.

گوشی پوکو-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز