کریم باقری وارد بازار فالوورفروشی شد

موج جدیدی از کمپین‌های اینستاگرامی که از چند ماه قبل به راه افتاده بود، اخیرا داغ شده و روز به روز افراد بیشتری را درگیر خود می‌کند.

به گزارش کاماپرس، مجموعه هشتگ‌مدیا از سال قبل اقدام به برگزاری کمپین‌های اینستاگرامی کرد و خیلی زود به سودهای میلیاردی رسید. بعد از آنها تعداد بیشتری از افراد و گروه‌ها سعی کردند با کپی‌برداری از برنامه‌های هشتگ‌مدیا به درآمد برسند.

الگوی رایج در این کمپین‌ها به این صورت است که از یک سو به کاربران اینستاگرام وعده هدایای نقدی چندده‌میلیونی و جوایزی مانند پلی‌استیشن، گوشی آیفون، موتورسیکلت، سرویس جهیزیه، سکه طلا و … می‌دهند و از سوی دیگر به صاحبان کسب و کارها وعدۀ چندده‌هزار فالوور واقعی می‌دهند.

ورود کریم باقری و خداداد عزیزی با کمپین 106 هزار نفری

اخیرا کریم باقری که در صفحه اینستاگرام خود یک میلیون و هفتصد هزار فالوور دارد، یک کمپین مشابه راه‌اندازی کرده است. کریم باقری با همکاری یک تیم اینستاگرام‌باز در این کمپین به ازای دریافت 15 میلیون تومان از اسپانسرها، به آنها قول جذب 106 هزار فالوور واقعی می‌دهد.

برنامه‌های این کمپین را خداداد عزیزی مجری‌گری می‌کند. بازیکنان و مربیان سرشناسی از جمله یحیی گل‌محمدی، رضا منصوریان، سیروس دین‌محمدی، پرویز برومند، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا و مهرداد میناوند نیز در شبهای مختلف مهمان صفحه کریم باقری بوده‌اند. اجرای بخشی از قسمت‌های برنامه را نیز سپند امیرسلیمانی برعهده گرفته است.

راز آسمان پایتخت

اسپانسرهای این کمپین در دو سطح خدمات می‌گیرند؛ اسپانسرهای عادی با پرداخت 15 میلیون تومانی فقط 106 هزار فالوور می‌گیرند. اما اسپانسرهای ویژه با پرداخت 60 میلیون تومان، علاوه بر این تعداد فالوور، از فضاهای تبلیغاتی بیشتری نیز بهره‌مند می‌شوند.

باید دید ورود دیرهنگام اما پرستاره کریم باقری به کمپین‌های فروش فالوور می‌تواند موفق و ادامه‌دار باشد یا خیر؟

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز