کدام کیف پول سخت افزاری مناسب تر است؟ + قیمت روز

لست سکند

برای فعالیت در دنیای ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری در این بازار به ولت یا کیف پولی برای نگهداری رمزارزهای خود نیاز دارید. بیشتر افراد برای این مساله  از کیف پول‌های نرم افزاری استفاده می‌کنند، اما افراد حرفه‌ای و سرمایه‌داران بازار رمزارزها، برای امنیت بیشتر می‌توانند از کیف پول سخت افزاری استفاده کنند. کیف پول‌های سخت افزاری در برابر هک و سایر ترفندهای کلاهبرداران اینترنتی از امنیت بالاتری برخوردار بوده و به عنوان گاوصندوقی برای رمزارز کاربرد دارد.

کاماپرس در این گزارش انواع کیف پول‌ سخت افزاری موجود در بازار را بررسی و به همراه قیمت معرفی می‌کند.

کیف پول سخت افزاری درج مدل T

این کیف پول سخت افزاری از بهترین مدل‌های موجود در بازار است. ترکیب بدنه فلز و پلاستیکی باعث دوام بالای آن شده و از نظر امنیت نرم‌افزاری نیز یکی از بهترین‌هاست. این کیف پول به وسیله رابط USB به کامپیوتر، موبایل و سایر تجهیزات دیجیتال وصل می‌شود و استفاده از آن کاملا راحت است. کوچکی ابعاد این وسیله باعث شده که کیف پول سخت افزاری درج مدل T به راحتی قابل حمل باشد.

این کیف پول سخت افزاری قابلیت نگهداری رمزارزهایی چون بیت کوین، خانواده اتریووم، کاردانو، ریپل، پلیگون، آیاس و بیشتر رمزارزهای دیگر را به صورت نامحدود دارد. به همین دلیل داشتن این کیف می‌تواند خیال شما را از ذخیره‌سازی ایمن تمام سبد رمزارزهایتان راحت کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کیف پول سخت افزاری درج مدل T با تمام سیستم عامل‌ها و نرم افزارها نیز سازگار است. این مدل در لحظه نگارش این گزارش با قیمتی حدود 6 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کیف پول سخت افزاری درج مدل تی

کیف پول سخت افزاری درج مدل ONE

این کیف پول سخت افزاری یکی دیگر از مدل‌های کارآمد برند معروف درج است. این مدل دارای یک امکان امنیتی برای مخفی کردن آی پی کیف پول شماست تا به این وسیله رهگیری آن توسط هکرها و افراد ناشناس آسان نباشد. این کیف پول قابلیت نگهداری بیشتر رمز ارزهای موجود در بازار را داشته و از این نظر محدودیتی را احساس نخواهید کرد.

کیف پول سخت افزاری درج مدل ONE یک صفحه LED نیز برای مشاهده اطلاعات دارد و از تمام سیستم عامل‌ها و پروتکل‌های نقل و انتقال رمزارز پشتیبانی می‌کند. این کیف پول جمع و جور و 40 گرمی از جنس پلاستیک محکم ساخته شده و هم اکنون با قیمتی حدود 2 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کیف سخت افزاری درج

کیف پول سخت افزاری لجر مدل نانو اس پلاس

لجر نیز یکی از سازندگان معتبر کیف پول سخت افزاری است و مدل نانو اس پلاس این شرکت، یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است. این کیف پول در طراحی بسیار کاربردی و زیبا و با تنوع رنگ به بازار عرضه شده است.

کیف پول لجر قابلیت ذخیره ان اف تی‌ها را نیز داشته و شما می‌توانید اپ‌های جانبی را نیز در صورت نیاز روی آن نصب کنید. این محصول با پورت USB به تمام دستگاه‌ها با هر سیستم عاملی نصب می‌شود. قابلیت ذخیره سازی بیش از 5500 رمز ارز و داشتن سیستم امنیتی CC EAL5+ این کیف پول سخت افزاری را متمایز کرده است. لجر نانو اس پلاس با قیمتی حدود 4 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کیف پول سخت افزاری لجر

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز