معرفی رمز ارز محبوب سال 2023

لست سکند

بازار ارزهای دیجیتال با پشت سر گذاشتن یک دوره نزولی در سال 2022، در سال جدید به دوران اوج خود بازگشت. با این حال خرید ارزهای دیجیتال همواره با ریسک نوسانات قیمتی همراه بوده و بهتر است برای خرید و فروش به سراغ ارزهای مطمئن و پر سود بروید. رمز ارز تتر، یکی از استیبل‌کوین‌های محبوب بازار است که همواره در لیست ارزهای پرسود قرار داشته و از ابتدا با هدف حفظ دارایی تریدرها در برابر تغییرات قیمتی عرضه شد.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت روز تتر می‌پردازد.

قیمت روز تتر چند است؟

ارز دیجیتال تتر با نماد اختصاری USDT، جزء دسته استیبل کوین‌ها یا ارزهای قیمت ثابت است. قیمت تتر معادل یک دلار آمریکا بوده و ارزش آن تنها با پشتوانه آن تغییر می‌کند. در واقع قیمت روز تتر مطابق با قیمت روز دلار محاسبه شده و از این نظر گزینه‌ای ایده‌آل برای حفظ دارایی‌ها و کسب سود است.

بهترین راه برای خرید تتر ، ثبت نام در صرافی‌های معتبر داخلی و خرید این ارز با پرداخت ریالی از طریق کارت‌های بانکی است. در حال حاضر، قیمت روز تتر با احتساب نرخ دلار در کانال قیمتی 50 هزار تومان قرار دارد. ارزش بازاری این ارز دیجیتال 82 میلیارد بوده و بیشترین حجم خرید و فروش روزانه را دارد.

راز آسمان پایتخت

دیگر ارزهای پرسود برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 کدام است؟

هزاران رمز ارز مختلف، از بیت کوین و اتریوم و تتر گرفته تا ارزهای دیجیتال جدیدتر مانند دوج کوین در بازار کریپتوکارنسی وجود دارد که هر یک ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. از این رو تحلیل‌گران برای تسهیل کسب سود و جلوگیری از سردرگمی در خرید و فروش، همواره لیست ارزهای دیجیتالی برتر و پرسودتر را منتشر می‌کنند. 5 ارز برتر لیست منتشر شده در ماه سپتامبر توسط وبسایت forbes.com در ادامه بررسی شده است؛

بیت کوین: ارز دیجیتال معروف بیت کوین از ابتدای ماه سپتامبر با یک رشد 5115 درصدی رو به رو بوده و قیمت آن در حال حاضر 1 میلیون و 300 هزار تومان است.

اتریوم: قیمت اتریوم نیز با تجربه یک رشد فوق‌العاده 14431 درصدی، به قیمت 82 هزار تومان رسیده است.

تتر: تتر به‌عنوان یک استیبل کوین توسط ارزهای فیات مانند دلار و یورو آمریکا پشتیبانی شده و ارزش آن در مقایسه با دیگر رمز ارزها ثابت‌تر است. قیمت روز تتر در حال حاضر 50 هزار و 320 تومان است.

بایننس کوین: این ارز دیجیتال با یک رشد 211204 درصدی در کانال ده هزار تومان قرار گرفته است.

کاردانو: قیمت روز کاردانو نیز در این ماه با افزایش 1141 درصدی به نزدیک 12 هزار تومان رسیده است.

خرید تتر با اکس نوین

شرکت سهامی خاص داد و ستد فناوران پارس نوین(اکس نوین) یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی است که با برخورداری از دو پلتفرم تمام اتوماتیک برای معامله رمز ارزها خدمات ویژه‌ای را برای کاربران فراهم کرده است. این مجموعه دارای بیش از 30 پرسنل متخصص در امر پشتیبانی و توسعه فنی و زیرساختی وبسایت و اپلیکیشن آن است.

خرید تتر در مجموعه اکس نوین بر روی 5 شبکه اصلی پشتیبانی می‌شود. با انتخاب اکس نوین می‌توانید از مزایای پشتیبانی و احراز هویت 24 ساعته، خرید و فروش سریع و آسان در اپلیکیشن، پشتیبانی بیش از 1500 ارز دیجیتال، امنیت بالا، قیمت مناسب و کارمزد منصفانه بهره‌مند شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : اکس نوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز