بهبود بازار رمز ارزها + قیمت روز تتر

تتر-کاماپرس

طی چند هفته اخیر قیمت بسیاری از رمزارزها ناپایدار بود. این ناپایداری حتی گریبان استیبل کوین‌های بازار را نیز گرفت. در شرایط حاضر اندکی وضعیت بازار رمزارزها بهبود پیدا کرده و استیبل کوین‌های مهمی مثل تتر نیز در وضعیت باثباتی قرار دارند. قیمت روز تتر نسبت به قبل تغییری نداشته و در همان محدوده یک دلار خرید و فروش می‌شود.

به گزارش کاماپرس، بازار رمزارزها همواره با نوسانات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند. معمولا تغییرات قیمتی بیت کوین و برخی از کوین‌های شناخته شده بازار به مراتب زیاد است. در این نوسانات، نرخ استیبل کوینی مانند تتر اندکی دچار تغییر می‌شود؛ هرچند که به دلیل پشتوانه دلاری، قیمت روزانه تتر نباید تغییر کند؛ با این وجود، معامله‌گران، نوسانات کم تتر را پذیرفته‌اند و همچنان به معامله این ارز دیجیتال می‌پردازند و مقدار کمی از آن را در کیف پول خود نگهداری می‌کنند.

براساس آخرین اخبار و گزارش‌ها، تاکنون استیبل کوین‌های زیادی به بازار عرضه شده که در این میان سهم تتر از همه آن‌ها بیشتر است. طبق آمار ارائه شده، از ابتدای سال 2023 میلادی تاکنون میزان عرضه تتر 25 درصد افزایش یافته است و سهم آن از بازار استیبل کوین‌ها به 67 درصد می‌رسد. با وجود اینکه قیمت روز تتر تغییر خاصی ندارد و از این بابت سود چندانی برای خریدارانش ندارد، اما وجود آن، اندکی نوسانات را خنثی می‌کند.

تتر-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

اطلاع از قیمت روز تتر و معامله آن با “اکس نوین”

افراد زیادی در سراسر جهان و حتی ایران، در شرایط کنونی اقتصادی به خرید تتر روی آورده‌اند. البته معامله‌گران ایرانی باید قیمت روز تتر را با نرخ دلار در داخل کشور بپردازند و به همین دلیل قیمت روزانه این رمز ارز برایشان نوسانی است؛ ضمن اینکه ایرانیانی که مایل به مشاهده قیمت روز تتر و خرید و فروش آن هستند، امکان استفاده از درگاه‌های بین‌المللی ندارند. البته این به معنای عدم انجام معاملات رمزارزی برای آنان نیست، زیرا درگاه‌ معتبر داخلی اکس نوین در شرایط کنونی امکان مشاهده قیمت روز تتر و معاملات رمزارزی را با دقت بالا فراهم کرده‌ است.

وبسایت اکس نوین به آدرس اینترنتی https://exnovin.net/buy-and-sell/usdt، یکی از بهترین‌ درگاه‌های معاملاتی رمزارزهای مختلف و مشاهده قیمت روزانه آن‌ها است که توانسته نظر بالغ بر 120 هزار کاربر را به خود جلب کند. این مجموعه با بهره‌گیری از متد و روش‌های امنیتی روز دنیا برای حفاظت هر چه بیشتر از اطلاعات و سرمایه کاربران خود تلاش می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکس نوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز