کارلنسر؛ پلتفرمی موفق برای کارجویان و کارفرمایان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

طی چند سال اخیر، وبسایت‌های اینترنتی در حوزه‌های مختلفی مشغول به کار شده اند و بسیاری از آن‌ها توانستند جایگاه مناسبی را در میان مردم به دست آورند. به منظور شناسایی وبسایت‌های پرکار و ایجاد فضای رقابتی بیشتر بین فعالان کسب و کارهای آنلاین، هر ساله جشنواره‌ای تحت عنوان «وب و موبایل» برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کسب و کارهای مختلف اینترنتی قابلیت شرکت در این جشنواره را دارند. امسال هم چهاردهمین جشنواره وب و موبایل برگزار شده و هم اکنون مراحل پایانی آن در حال انجام است. یکی از شرکت‌هایی که امسال برای دومین سال پی‌درپی توانسته به مرحله نیمه نهایی این جشنواره راه پیدا کند، «کارلنسر» نام دارد. کاماپرس به بهانه برگزاری جشنواره وب و موبایل و موفقیت مجدد کارلنسر، با مدیرعامل این مجموعه گفت و گویی داشته است؛

از آغاز به کار کارلنسر تا کسب حمایت مردمی

کارلنسر یک پلتفرم دورکاری و فریلنسینگ است که از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در دو سال اخیر دستاوردهای خوبی داشته است. به گفته مهراد قاضی‌پور، مدیرعامل کارلنسر، این مجموعه در همین مدت کوتاه، توانسته کاربران زیادی را جذب کند.

قاضی‌پور درباره حضور مجموعه کارلنسر در جشنواره وب و موبایل گفت: این جشنواره با هدف توسعه کسب و کارهای آنلاین با ایجاد رقابت بین فعالان حوزه‌های مختلف برگزار شده است. این موضوع باعث خواهد شد تا کارلنسر و دیگر شرکت‌ها به افراد بیشتری معرفی شده و کسب و کارهای آنلاین توسعه یابند. کارلنسر سال گذشته هم در این جشنواره حضور داشت و هر دو جایزه مردمی و داوران را کسب کرد.

راز آسمان پایتخت

مدیرعامل کارلنسر درباره حضور این مجموعه در جشنواره اعلام کرد: کلیت دیدگاه ما ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان است. به همین دلیل این شرکت هر روز برای ارتقای پلتفرم خود و افزودن قابلیت‌های جدید به آن تلاش می‌کند.

اکنون کارلنسر به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها وارد شده و قاضی‌پور بیان می‌کند: کل مجموعه برای این رقابت‌ها و بهبود کلی وضعیت تلاش کرده است. در واقع کارلنسر با ارائه خدمات مناسب و مشتری مداری، مشتریان وفاداری دارد که در جشنواره وب و موبایل نیز از آن حمایت لازم را به عمل آورده‌اند.

مجموعه توانمند در حوزه دورکاری

مدیرعامل کارلنسر احتمال می‌دهد که با توجه به توانایی های مجموعه و همچنین ارتقای مداوم پلتفرم و قابلیت‌های آن که یک مزیت محسوب می‌شود، این مجموعه بتواند بار دیگر برنده جوایز جشنواره وب و موبایل شود. از نگاه قاضی پور، در حوزه فعالیت کارلنسر، رقبای دیگری نیز شکل گرفته اند که فعالیت‌های خوبی تاکنون انجام داده اند، اما کافی نبوده و نیاز به تلاش بیشتری دارند.

تیم کارلنسر هم از بدو پیدایش، مانند هر مجموعه‌ای برای فعالیت خود، درگیر مشکلاتی بوده است. این مجموعه از زمان آغاز به کار درگیر مشکلاتی در حوزه منابع انسانی، مالی و ایجاد فرهنگ سازمانی بود. اما همدلی و همفکری اعضا باعث رفع بیشتر مشکلات شد. براساس گفته‌های قاضی‌پور، اکنون چالش اصلی برای این مجموعه و سایر استارتاپ‌ها، دشواری در برقرار ارتباط و  بروکراسی بخش دولتی با این قبیل شرکت‌ها است و کارلنسر توانسته است تا حدی این مشکلات را برطرف کند، اما این موارد تا حدی جلوی سرعت رشد این مجموعه را گرفته است.

برنامه آینده کارلنسر

هر استارتاپی برای گسترش حوزه فعالیت خود، برنامه‌هایی تعریف می‌کند. در این خصوص مدیرعامل کارلنسر نیز اعلام کرد: این مجموعه به دنبال گسترش فعالیت خود و سرویس‌دهی در زمینه‌های مختلف شغلی، حتی شغل‌های موقت تکنسینی و خدماتی است. به علاوه کارلنسر برای کاهش دغدغه‌های مربوط به برون سپاری کارها و پروژه‌ها تلاش می‌کند.

طرح صیانت چندین بار مطرح و رد شده است. پیرامون همین موضوع، بعضی کسب و کارهای اینترنتی از خود واکنش نشان داده و معتقدند این قضیه برای فعالان کسب و کارهای اینترنتی، محدودیت ایجاد می‌کند. قاضی‌پور معتقد است اگر این طرح باعث قطع دسترسی کارآفرینان به دنیای آی‌تی و تکنولوژی شود، باعث نارضایتی و دلسردی جوانان و حتی افزایش مهاجرت می‌شود، البته جزییات این طرح فعلا نامشخص است.

مرتبط با : کارلنسر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز