کادیلاک اسکالید 2023 ؛ هیولای 700 اسب بخاری آمریکایی (ویدیو)

کادیلاک اسکالید همیشه روحی آمریکایی به سگمنت شاسی بلندهای لوکس بخشیده است. در واقع، کادیلاک اسکالید 682 اسب بخاری فقط یک شاسی بلند نیست بلکه تجربه ای است که شاید با خودروهای دیگر این کلاس نتوان آن را به دست آورد. در ادامه ویدیویی که کادیلاک اسکالید مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نکته بسیار جالب در مورد کادیلاک اسکالید مدل 2023 این است که موتور یک شورولت کوروت روی آن سوار شده است. در واقع، موتور هشت سیلندر 6.2 لیتری کادیلاک اسکالید وی بیشتر قسمت هایش را از موتور شورولت کوروت ZR1 به عاریت گرفته است و یک سوپرشارژر بزرگ را به آن اضافه کرده که توان موتور را بسیار افزایش داده است.

کادیلاک اسکالید مدل 2023 قوی ترین کادیلاکی است که تاکنون ساخته شده و موتور خاص آن می تواند 682 اسب بخار نیرو و 885 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک قرار می گیرد و یکی از خاص ترین صداهای اگزوز را تولید می کند.

راز آسمان پایتخت

کادیلاک اسکالید مدل 2023 از سه ردیف صندلی بهره می برد و شتاب صفر تا 100 آن 4.0 ثانیه اعلام شده است. از رقبای این شاسی بلند لوکس می توان از بی ام و آلپینا XB7 و مرسدس بنز AMG GLS63 نام برد.

کادیلاک اسکالید وی مدل 2023 به صورت استاندارد به تجهیزات ایمنی مانند کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم هشدار عبور از خط و سیستم هشدار نقاط کور مجهز شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : جنرال موتورزکادیلاک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز