نخستین تصاویر منتشر شده از چانگان یونی کی مدل 2023 (ویدیو)

به نظر می رسد کمپانی چینی چانگان در تلاش است تا جای پای خودش را در بازارهای جهانی محکم کند و به همین منظور به تازگی جدیدترین خودرو شاسی بلندش یعنی چانگان یونی کی را روانه بازار کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند چانگان یونی کی مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، چانگان یونی کی مدل 2023 فقط در یک تیپ و با یک نوع موتور در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این مدل می تواند به انتخاب مشتری به صورت دیفرانسیل جلو و یا چهار چرخ محرک باشد.

چانگان یونی کی مدل 2023 نیرویش را از یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو می گیرد که 233 اسب بخار نیرو و 390 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد.

راز آسمان پایتخت

چانگان یونی کی مدل 2023 آمیزه  ای است از پویایی، کاربردی بودن و مصرف کم. موتور 2.0 لیتری توربوشارژری این شاسی بلند پس از تحقیقات زیاد طراحی شده است و ضمن این که عملکرد بالایی دارد، میزان مصرف سوخت آن بسیار کم است. گیربکس اتوماتیک هشت سرعته Aisin نیز تعویض دنده هایی به موقع و نرم دارد و در مسیرهای برفی یا جاده های لغزنده نیروی موتور را به هر چهار چرخ منتقل می کند.

حداکثر سرعت چانگان یونی کی مدل 2023 دویست کیلومتر بر ساعت اعلام شده است و از تجهیزات ایمنی آن می توان به ترمز پارک الکترونیکی، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دید 360 درجه، 8 کیسه هوا، ترمز ضد قفل، سیستم کنترل ثبات و پایداری و سیستم هشدار نقاط کور اشاره کرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : چانگان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز