چانگان یونی وی ؛ خودروی لوکس چینی در خیابان های شهر (ویدیو)

لست سکند

به طور قطع اکنون زمان آن فرا رسیده است که ورود چانگان یونی وی به بازار سدان های لوکس را خوشامد بگوییم. این خودرو چینی بسیار متمایز به نظر می رسد و با این که شاید برخی کارشناسان آن را یک کپی فیک از آئودی A7 قلمداد کنند، ولی در بازارهای جهانی مشتریان زیادی را به سوی خودش جذب خواهد کرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که سدان لوکس چانگان یونی وی را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، چانگان یونی وی در دو تیپ Sport و Premium به بازار عرضه می شود که هر دو به یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو مجهز شده اند. این موتور می تواند 188 اسب بخار نیرو تولید کند و حداکثر سرعت این سدان لوکس را به 204 کیلومتر بر ساعت برساند. این موتور به یک گیربکش هفت سرعته DCT متصل است که نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. عملکرد این دو تیپ در بسیاری از موارد شبیه به یکدیگر است ولی تیپ Sport از دکمه Super Race و چهار خروجی اگزوز بهره می برد که عملکردش را قدری بالاتر می برند.

راز آسمان پایتخت

طراحی ظاهری چانگان یونی وی بسیار زیباست و با این که سریع ترین و قوی ترین سدان موجود در بازار به شمار نمی آید ولی انتظار می رود به جایگزین پرطرفداری برای بسیاری از سدان های گران قیمت تبدیل بشود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : چانگان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “چانگان یونی وی ؛ خودروی لوکس چینی در خیابان های شهر (ویدیو)

  1. محمدرسول گفته:

    چند وقت دیگه میاد ایران ۳ملیارد
    مامردم ایران با کل دنیا فرق داریم همه چیمون
    گرون که میشه حمله برای خرید اما بقیه کشورا نمی‌خرند ووووو چرا درست نمیشیم نمیدونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز