چانگان CS35 پلاس ؛ شاسی بلند جدید سایپا (ویدیو)

لست سکند

چانگان CS35 پلاس یک شاسی بلند جمع و جور است که نخستین بار در نمایشگاه خودرو گوانجو 2018 رونمایی شد و در اصل به این منظور طراحی شده است تا جایگزین شاسی بلند چانگان CS35 بشود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که چانگان CS35 پلاس که قرار است توسط شرکت سایپا به بازار کشور عرضه بشود را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، چانگان CS35 پلاس در سال 2021 فیس لیفت شد و طراحی قسمت جلو و عقب آن قدری دستخوش تغییر شد تا با دیگر محصولات کمپانی چانگان هماهنگی بیشتری داشته باشد. این نسخه به روزرسانی شده به یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که می تواند 117 اسب بخار نیرو تولید کند.

این امکان نیز وجود دارد که چانگان CS35 پلاس با یک موتور 1.4 توربوشارژری نیز در اختیار مشتریان قرار بگیرد تا رضایت طیف بیشتری از مشتریان جلب شود.

راز آسمان پایتخت

چانگان CS35 پلاس از یک گیربکس هفت سرعته و دو کلاچه (DCT) بهره می برد که یک سواری نرم و با کیفیت در اختیار سرنشینان قرار می دهد. تنظیمات سیستم تعلیق نیز به گونه ای است که راحتی آنان را تضمین می کند.

از تجهیزات ایمنی چانگان CS35 پلاس می توان به کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، دوربین دید گسترده 360 درجه و سیستم کنترل ثبات و پایداری اشاره کرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : چانگانسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز