نگاهی به شاسی بلند فوق لوکس مرسدس-میباخ EQS مدل 2024 (ویدیو)

برند افسانه ای مرسدس-میباخ با عرضه شاسی بلند EQS  نخستین خودرو تمام برقی خودش را روانه بازار کرده است. این خودرو فناوری شاسی بلند EQS را از مرسدس بنز به ارث برده و آن را با زیبایی و خاص بودن میباخ در هم آمیخته است. آن طور که پیداست این شاسی بلند به شعار کارل میباخ که می گوید: «آنچه خوب است باید زیبا باشد» به طور کامل جامه عمل پوشانده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند مرسدس-میباخ EQS مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند مرسدس-میباخ EQS مدل 2024 یک نقطه عطف در تاریخ این برند به شمار می آید و در عصر برقی سازی خودروها، تعریف جدیدی از یک خودرو برقی ارائه می دهد.

مرسدس-میباخ EQS مدل 2024 از دو موتور برقی قدرتمند بهره می برد که در مجموع می توانند 649 اسب بخار نیرو و 950 نیوتن متر گشتاور تولید می کنند. این میزان از نیرو و گشتاور کافی است تا شتاب صفر تا 100 این شاسی بلند لوکس را به 4.1 ثانیه برساند و رضایت هوادرانش را به طور کامل به دست بیاورد.

آریاک سفر

باتری استاندارد برای مرسدس-میباخ EQS مدل 2024 یک باتری 200 کیلوواتی مجهز شده است که با یک بار شارژ می توان مسافتی برابر با 600 کیلومتر را بپیماید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنزمیباخ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز