شرایط ثبت شرکت در عمان برای دریافت اقامت

لست سکند

سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار در کشورهای مختلف، یکی از راه‌های مهاجرت و دریافت اقامت است. کشورهای حوزه خلیج فارس به منظور جذب سرمایه و رشد هر چه بیشتر اقتصاد خود مهاجران زیادی را از طریق ثبت شرکت می‌پذیرند. متقاضیان اخذ اقامت کشور عمان نیز می­توانند با پرداخت هزینه مناسب از طریق ثبت شرکت در این کشور به آنجا مهاجرت کنند.

به گزارش کاماپرس، این روزها کشورهای زیادی به دنبال رشد اقتصادی خود هستند و به همین دلیل کسب و کارهای ایجاد شده خارجی با برنامه مشخص برای آن‌ها سودآور است. برخی کشورهای عربی مانند عمان برای سال‌های متمادی از وضعیت باثبات اقتصادی برخوردار بوده و شرایط رفاهی مناسبی برای شهروندان خود فراهم کرده­اند که این شرایط سبب شده، افراد زیادی خواهان مهاجرت به این کشور باشند. اما با توجه به ثبات شرایط اقتصادی و وضعیت رفاهی مطلوب، کشور عمان در پذیرش مهاجران سخت­گیری خاص خودش را دارد. افرادی که مایل زندگی در کشور عمان هستند، می­توانند از طریق ثبت شرکت در این کشور، به آنجا مهاجرت و اقامت دریافت کنند.

در این گزارش، مراحل و شرایط ثبت شرکت در عمان بررسی شده است.

انواع شرکت‌های قابل ثبت در عمان

در کشور عمان انواع شرکت محدود، مسئولیت محدود، سهامی عام، سهامی، هلدینگ، شعبه شرکت‌های خارجی، نمایندگی و سرمایه گذاری مشترک قابل ثبت است و سرمایه گذاران با توجه به برنامه و کسب و کار خود امکان انتخاب یک نوع از این شرکت‌ها و دریافت اقامت از این طریق دارند.

پیش نیازهای ثبت شرکت در عمان

افرادی که مایل به راه­اندازی شرکت در کشور عمان هستند، باید حداقل دو سهامدار و یک مدیر مناسب برای این کار معرفی کنند. برای این منظور، داشتن یک آدرس دفتر و حداقل سرمایه 150 هزار ریال عمان نیز ضروری است.

راز آسمان پایتخت

مراحل ثبت شرکت در عمان

پس از فراهم کردن پیش نیازها برای ثبت شرکت در عمان لازم است که اسناد مربوط به این کار ارسال و هزینه اولیه تاسیس شرکت واریز شود. پس از آن نوبت به افتتاح یک حساب سرمایه می­رسد. سرمایه شرکت در زمان ثبت نام باید به صورت کامل پرداخت شود. همچنین لازم است که اعضای موسس، حداقل سرمایه را بر اساس وضعیت سهامداران خارجی خود واریز کنند. پس از آن باید برای شرکت، نام انتخاب شود تا به تصویب وزارت بازرگانی و صنایع عمان برسد.

ثبت شرکت در عمان - کاماپرس

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت

متقاضیان ثبت شرکت و اقامت در عمان باید کپی گذرنامه و ویزا یا شناسنامه سهامداران، کپی گذرنامه یا کارت شناسایی تمام امضاکنندگان در نظر گرفته شده مجاز، تایید فرم مجاز امضا کننده با نام و نمونه امضاهای هر امضاکننده مجاز، فرم‌های استاندارد ثبت شرکت از جمله قرارداد موسسه اساسنامه، درخواست مجوزهای خاص بسته به فعالیت‌های شرکت و گواهی سپرده سرمایه اولیه بانک را ارائه دهند. همچنین ارائه گواهی ثبت مالیات، سپرده اولیه، ثبت شرکت معرفی شده، عضویت اتاق بازرگانی و صنعت و پرداخت هزینه ثبت شرکت ضروری است.

نوع اقامت از طریق شرکت در عمان

متقاضیان در صورتی که بتوانند فرآیند ثبت شرکت در عمان را به درستی انجام دهند و صاحب مجموعه در این کشور شوند، ابتدا ویزای یک ساله دریافت می­کنند و پس از آن امکان تمدید اقامت به صورت دو ساله پس از سال دوم را دارند. همچنین اعضای خانواده درجه 1 متقاضیان امکان دریافت ویزای دو ساله و تمدید اقامت به صورت دو ساله خواهند داشت و نیروی کار این شرکت‌ها نیز ویزای کار دو ساله و تمدید به صورت دو ساله دریافت خواهند کرد.

برای ثبت شرکت در عمان به کجا مراجعه کنیم؟

«تکماه تراول»، یک مجموعه بزرگ با کادری مجرب و مسلط است که انواع خدمات مسافرتی و گردشگری را به ایرانیان ارائه می‌دهد. این مجموعه نحوه ثبت شرکت در عمان به همراه صفر تا 100 اطلاعات پایه‌ای و بنیادی مورد نیاز را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

علاقه­ مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانند به وبسایت تکماه تراول به آدرس https://takmahtravel.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن های 02188581915 و 09026802176 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکماه تراول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز