چگونه یک لوستر برنز را جلا دهیم؟ + قیمت روز لوستر برنزی

یکی از کارهایی که احتمالاً سالی یک یا دو بار باید انجام داد، تمیز کردن لوستر است؛ برای صیقل دادن و نظافت کردن لوستر برنزی لازم است نکاتی را رعایت کرد تا سطح لوستر آسیب نبیند و ضمن تمیز شدن، جلا پیدا کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تجهیزات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به بررسی نکات مهم در نظافت لوستر برنزی می‌پردازد؛

موااظب چراغ ها باشید

قبل از هر کاری لازم است که لوستر را خاموش کرده و صبر کنید چراغ ها خنک شوند، پس از خنک شدن چراغ ها، بر روی سطح محل کار یا میز یک بالش نرم گذاشته و چراغ ها را جدا کرده و در آنجا قرار دهید.

اول عکس بگیرید و بعد دست به کار شوید!

قبل از جدا کردن قطعات لوستر حتماً یک عکس از آن بگیرید چون برخی از لوستر ها دارای طراحی پیچیده هستند و این کار کمک می‌کند بعد از جلا دادن در هنگام مونتاژ، دوباره مشکلی به وجود نیاید. قطعات کریستال لوستر را جدا کرده و به آرامی در یک کاسه محتوی آب داغ و مقدار کمی مایع ظرفشویی قرار دهید و بعد از گذشت ۱۵ دقیقه  آنها را با آب بشویید و روی یک حوله نرم بدون پرز قرار دهید تا در معرض هوا قرار گرفته و خشک شوند.

راز آسمان پایتخت

مراحل تمیزکاری لوستر برنزی

ابتدا لوستر را با یک دستمال میکروفایبر تمیز کنید. حالا با یک دستمال میکروفایبر تمیز و مقداری اسپری شیشه پاک کن قطعات کریستالی لوستر را که نمی‌توان از آن جدا کرد، تمیز کرده و جلا دهید. یادتان باشد هرگز شیشه پاک کن را مستقیم بر روی کریستال اسپری نکنید.

حالا دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را با کمی آب لیمو مخلوط کرده و یک خمیر نرم به دست بیاورید و روی سطوح برنزی لوستر بمالید و بگذارید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه خمیر بر روی لوستر بماند.

بعد از گذشت 20 یا 30 دقیقه لوستر را به وسیله یک دستمال میکروفایبر مرطوب تمیز کرده و در آخر نیز کریستال های خشک شده را به لوستر آویزان کنید و با توجه به عکس، لوستر را دوباره مونتاژ کنید و از داشتن یک لوستر برنز براق و زیبا لذت ببرید.

خرید لوستر به صورت آنلاین

اگر ده سال پیش می شنیدیم که کسی خرید لوستر به صورت آنلاین انجام داده، همه به خنده می افتادیم، اما در حال حاضر یکی از بهترین و خاص ترین روشهای خرید لوستر برنزی و سایر کالاها  استفاده از پلتفرم های اینترنتی است. ایران لوستر یک فروشگاه لوستر و تجهیزات نورپردازی آنلاین است. خریدار می تواند در هنگام خرید لوستر برنزی از حدود ۴ هزار مدل لوستر موجود در این وبسایت دیدن کرده و بهترین انتخاب را انجام دهد. ارسال سریع، امکان مرجوعی و تعویض کردن کالا، ارائه مشاوره رایگان، نصب لوستر توسط افراد ماهر و متخصص و ساخت لوستر با توجه به سایز و سلیقه مشتری از خدمات ایران لوستر است. خریداران و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید یک لوستر برنز شیک و زیبا و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی ایران لوستر مراجعه کنند.

در ادامه قیمت برخی از انواع لوستر برنزی موجود در فروشگاه ایران لوستر را مشاهده می‌کنید؛

انتهای پیام

مرتبط با : ایران لوستر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز