چهارده مدل از امن‌ترین شاسی بلندهای 2022

خودرو-کاماپرس

وقتی با خریداران SUV در مورد دلیل خریداری ماشین شاسی بلند صحبت می‌کنید، اغلب ایمنی را به عنوان دلیل اصلی مطرح می‌کنند. اکثر خریداران بر این باورند که به طور کلی کراس اوورها و شاسی بلندها ایمن‌تر از خودروهای سواری معمولی هستند. با این حال، ایمنی تمام شاسی بلندها نیز یکسان نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، می‌توان با استفاده از داده‌های تست تصادف و ارزیابی سیستم ایمنی خودروها، 14 مدل از امن‌ترین ماشین‌های شاسی بلند 2022 را معرفی کرد. تمام خودروهای موجود در این فهرست مجهز به دوربین دید عقب، کیسه هوا و کنترل پایداری هستند.

بیشتر بخوانید:

1.سوبارو فروستر، 2022

این خودرو در تست تصادف بالاترین نمره یعنی عدد پنج را به دست آورده است. یکی از جادارترین شاسی بلندهاست که برای آفرود طراحی شده اما در مواردی موتور به اندازه کافی قوی نیست.

راز آسمان پایتخت

خودرو-کاماپرس

2.ولوو XC900، 2022

این خودرو در شش تست تصادف بالاترین رتبه را گرفت. XC90 برای سیستم استاندارد پیشگیری از تصادف نیز رتبه برتر Superior را دریافت کرد.

خودرو-کاماپرس

3.هیوندای توسان 2022

این خودرو جایزه بهترین شاسی ‌بلند کامپکت برای خانواده‌ها را در سال 2022 به دست آورد. تمام توسان‌ها به قابلیت حفظ خودرو بین خطوط، چراغ‌های جلوی خودکار، نظارت بر خواب‌آلودگی راننده و ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده مجهز هستند.

خودرو-کاماپرس

4.فورد برانکو اسپرت 2022

فورد برونکو اسپرت 2022 برای رانندگی در آب و هوای نامساعد بسیار مناسب است. امتیاز ایمنی این خودرو تقریبا کامل است. تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی از ویژگی‌های کاربردی این شاسی بلند است.

خودرو-کاماپرس

5.هیوندای توسان هیبریدی 2022

توسان هیبریدی 2022 دارای فضای داخلی شیک، دو ردیف صندلی راحت و جادار است که امتیاز ایمنی فوق‌العاده‌ای دارد. دستیار پارک هوشمند از راه دور و قابلیت تشخیص عابر پیاده از ویژگی‌های کاربردی این خودرو هستند.

خودرو-کاماپرس

6.تسلا مدل Y 2022

تسلا مدل Y مدل 2022 با قابلیت نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک متقاطع عقب، سنسورهای پارک 360 درجه و چراغ‌های جلوی خودکار در فهرست خودروهای امن قرار گرفته است.

خودرو-کاماپرس

7.بیوک 2022

بیوک 2022 به والدین این امکان را می‌دهد که برای کارهایی که فرزندانشان اجازه دارد در حین رانندگی انجام دهند، محدودیت‌هایی را تعیین کنند. این ماشین ویژگی‌های کاربرپسند و دینامیک صیقلی دارد، اما کیفیت داخلی آن به عنوان یک شاسی بلند نسبت به قیمتش، بسیار ضعیف است.

خودرو-کاماپرس

8.نیسان مورانو 2022

نیسان مورانو 2022 موتور قدرتمندی دارد اما به اندازه رقبای خود در آفرود ورزیده نیست.

خودرو-کاماپرس

9.میتسوبیشی اوت‌لندر 2022

این شاسی بلند دارای فضای داخلی عالی و ویژگی‌های فنی بی‌نقص است، اما موتور کم قدرت آن از توانایی خودرو در مسیرهای سخت کم می‌کند.

10.فورد موستانگ Mach-E 2022

این خودرو تمام برقی دارای هندلینگ متوازن، شتاب سریع و فضای داخلی جادار است که رتبه ایمنی خوبی در میان شاسی بلندها دارد.

خودرو-کاماپرس

11.تویوتا RAV4 پرایم 2022

این خودرو هیبریدی فضای داخلی بزرگی دارد و به عنوان یکی از بهترین شاسی بلندهای تمام الکتریکی شناخته می‌شود.

خودرو-کاماپرس

12.سوبارو کراس‌ترک هیبریدی 2022

دارای ویژگی‌های استاندارد، کاربری ساده و سواری راحت است. اما نسبت به دیگر شاسی بلندها شتاب و ظرفیت بار کمتری دارد.

خودرو-کاماپرس

13.جنسیس GV70  2022

جنسیس GV70  در کلاس شاسی‌بلندهای کامپکت لوکس سر و صدای زیادی ایجاد کرد. فضای داخلی زیبا و موتورهای پرانرژی از مزایای این خودرو مشهور است. این شاسی بلند هنوز امتیاز کلی یا رتبه بندی کلاسی ندارد زیرا به طور کامل تست ایمنی نشده است.

خودرو-کاماپرس

14.ولوو XC40  2022

این خودرو جدید ولوو کاملا برقی است و از باتری با یک محفظه مقاوم در برابر تصادف، محافظت شده است. از آنجا که باتری کف خودرو نصب شده، در قسمت پایین مرکز ثقل خوبی ایجاد شده که به جلوگیری از واژگونی کمک می‌کند.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز