احتمال واردات شاسی بلند جدید فیات به ایران

اخیرا کارخانه فیات یک کراس اوور کوچک را در برزیل رونمایی و روانه بازار کرد. قیمت پایه خودرو جدید با نام فیات پالس، 15 هزار و 600 تا 16 هزار دلار اعلام شده است. به نظر کارشناسان، احتمالا خودرو مذکور هم یکی از گزینه‌های وارداتی به کشور باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کمپانی فیات در طراحی پالس از جزئیات ظاهری دو محصول هاچ بک آرگو و سدان کرونوس بهره گرفته است. طراحی ظاهری این خودرو بیانگر به کارگیری یک سپر عضلانی در بخش جلویی است. چراغ‌های جلویی اتومبیل هم کشیده و عریض هستند. ضمن اینکه به کارگیری یک نوار کرومی هماهنگی بین چراغ‌ها و جلو پنجره را بیشتر کرده است. اما طراحی پشتی ماشین دارای دو اگزوز مصنوعی است و چراغ‌ها هم به دلیل هماهنگی با نمای ظاهری کاملا کشیده هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس اطلاعات و تصاویر موجود، فضای داخلی داشبورد فیات پلاس ساده بوده و دارای یک نمایشگر 10.1 اینچی است. فرمان این خودرو دی کات بوده و سه شاخه دارد. ضمن اینکه یک کلاستر هفت اینچی هم در کابین این خودرو دیده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

دلایل واردات خودرو فیات پلاس

خودرو فیات پلاس امکاناتی مانند کروز کنترل، سیستم کنترل فشار باد تایرها، کنترل تهویه مطبوع، سیستم ترمز اضطراری، چهار کیسه هوا، کنترل بین خطوط و … را دارد. با این اوصاف و امکانات، وزن کراس اور مذکور هزار و 187 کیلوگرم اعلام شده و سرعت آن هم در هر 100 کیلومتر، 11.7 ثانیه است.

از آنجایی که مصوبه واردات خودرو جدید و دارای سیستم مناسب و ایمنی مساعد به کشور صادر شده و این فرآیند از شهریورماه عملی خواهد شد، پیش بینی می‌شود که کراس اوور جدید فیات هم یکی از گزینه‌های مذکور وارداتی ایران باشد. زیرا این خودرو از لحاظ قیمتی کمتر از نرخ مذکور در مصوبه است، ضمن اینکه به نظر، امکانات ایمنی و استانداردهای لازم مورد نظر مسئولان داخلی را هم دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز