بهترین سایت خرید خودرو دست دوم و کارکرده

لست سکند

قیمت خودرو از فروردین ماه سال جاری تاکنون رشد زیاد و قابل توجهی کرده است. به همین دلیل می‌توان گفت توجه و اقبال مردم به خودروهای دست دوم و کارکرده زیاد شده و هر روزه تنور این بازار هم گرم‌تر می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به رشد قیمت اتومبیل و کم شدن قدرت خرید برای خودروهای نو، امکان خریداری خودروهای دست دوم کم کارکرد و بدون نقص بیشتر شده و مردم هم نسبت به آن راغب هستند. اما برای خرید این خودروها حتما باید کار کارشناسی صورت بگیرد و یک فرد یا گروهی از افراد متخصص درباره آن نظر بدهد و معامله زیر نظر آن‌ها اتفاق بیفتد. در حال حاضر با آنلاین شدن اکثر کسب و کارها، خیلی از مراکز تخصصی در زمینه خرید و فروش خودرو به صورت اینترنتی قیمت انواع اتومبیل و شرایط آن را برای آگاهی مشتریان درج می‌کنند و کارشناسان آن‌ها هم به سوالات اختصاصی این حوزه پاسخ می‌دهند. این قبیل مسائل باعث خواهد شد تا افراد در حداقل زمان ممکن خودرو مورد نظر خود را شناسایی کرده و بعد مراجعه حضوری برای تست و خرید خودرو کمترین مشکل را داشته باشند. در این گزارش تعدادی از وبسایت‌های خرید و فروش خودرو و ویژگی‌هایشان برای اطلاع بیشتر خوانندگان معرفی می‌شود؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

خودرو45

یکی از سایت‌های خرید و فروش اتومبیل دست دوم، خودرو45 نام دارد. این مجموعه مدعی است که خودروهای کارکرده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به فروش می‌رساند. افرادی که مایلند تا خودرو خود را توسط این مجموعه به فروش رسانند، ابتدا لازم است مشخصات ماشین خود را در فرم ثبت نام درج کرده و سپس قرار کارشناسی حضوری رزرو کنند. کارشناسان به صورت رایگان خودرو متقاضی را کارشناسی کرده و یک نرخ منصفانه و متناسب با شرایط حال حاضر ارائه می‌دهند. در صورتی که فرد این شرایط را بپذیرد، مبلغ خرید خودرو به صورت نقدی به وی پرداخت خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

یکی از ویژگی‌های مورد توجه این مرکز خرید و فروش خودرو دست دوم، تعداد شعبه‌های آن است که تقریبا در تمامی مناطق کشور وجود دارد و فرد براساس نزدیکی به محل زندگی امکان انتخاب یکی از شعب را خواهد داشت.

همراه مکانیک

این مجموعه از سال 1392 با جمعی از متخصصان و نخبگان دانشگاهی کار خود را آغاز کرد. افرادی که فروش خودرو خود را با همراه مکانیک انجام می‌دهند، از تضمین امنیت در معامله و مشاوره تخصصی فروش خودرو بهره مند می‌شوند. ضمن اینکه فروشندگان امکان فروش خودرو خود را به همراه مکانیک دارند و کارشناس متخصص هم برای بازبینی اتومبیل متقاضیان به محل ارسال می‌شود. گذشته از این موارد، در صورتی که فرد مایل به فروش خودرو خود به همراه مکانیک نباشد، این مجموعه خریدار دیگری را برای خودرو فرد پیدا می‌کند.

یکی از امکانات همراه مکانیک انتخاب پکیج فروش است. یعنی افراد این قابلیت را دارند براساس نیاز و شرایط خود پکیج فروش فوری، آسان و تضمینی را انتخاب کنند و براساس یکی از موارد انتخابی خودرو خود را بفروشند. لازم به ذکر است که اسامی شهرهای تحت پوشش خدمات همراه مکانیک در دسترس نیست.

ماشین بانک

شرکت ماشین بانک هم از سال 1396 به منظور بهبود عملیات خرید و فروش خودرو در اختیار خریداران و فروشندگان قرار گرفته است. این مجموعه هم تمامی امکانات کارشناسی خودرو، خرید منصفانه خودرو یا تضمین فروش آن و همچنین تخمین قیمت خودرو را دارد. این شرکت برای آگاهی اولیه مشتریان خود عوامل موثر در قیمت گذاری اولیه خودرو و مسائلی از این قبیل را توضیح داده تا مشتریان برای خرید و فروش خودرو زمینه داشته باشند. منتهی مجموعه ماشین بانک فقط در شهرهای تهران، اصفهان و کرج نمایندگی دارد و متقاضیان دیگر شهرها امکان استفاده از خدمات این شرکت را نخواهند داشت.

باما

وبسایت باما یک درگاه خرید و فروش و همچنین آگاهی از قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی است که توانسته نماد اعتماد الکترونیکی و عضویت اتحادیه کسب و کار مجازی را هم به دست آورد. این وبسایت تلاش کرده که با روشن سازی فرآیند خرید و فروش خودرو، متقاضیان این بازار را کمک کند. افراد با مراجعه به این سایت امکان آگاهی از آخرین قیمت خودروها را دارند.

ضمنا متقاضیان خرید و فروش خودرو از طریق باما، این امکان را دارند تعداد اتومبیل‌های دست دوم استان و شهر محل سکونت خود را هم مشاهده کرده و به صورت دقیق‌تر فرآیند انجام خودرو را انجام دهند. ثبت آگهی خودرو و موتورسیکلت این مجموعه رایگان بوده و در کمتر از یک دقیقه رخ می‌دهد. اما مسئولیت ثبت آگهی و شرایط خودرو با خود متقاضی است و در این باره سایت باما دخالتی ندارد.

سوییچ

افرادی که متقاضی خرید خودروی دست دوم از وبسایت سوییچ هستند، می‌توانند از نمایشگاه آنلاین آن بازدید داشته باشند. سوییچ به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا برای کارشناسی فنی و قیمت انواع خودروها از کارشناسان این مجموعه مشاوره بگیرند. افرادی که مشغله کاری زیادی دارند می‌توانند انجام کلیه مراحل نقل و انتقال قانونی خودرو مورد نظر خود را به این مجموعه بسپارند. لازم به ذکر است که سایت سوییچ تمامی نمادهای الکترونیکی کسب و کارهای مجازی را به دست آورده و یک راهکار امن و مطمئن در حوزه خرید و فروش خودرو است.

شما می‌توانید برای ثبت درخواست خرید خودرو به نمایشگاه آنلاین شرکت سوییچ مراجعه کنید.

شیپور

متقاضیان خرید خودرو از آگهی‌های وبسایت شیپور این امکان را دارند که انواع آگهی اتومبیل‌های سواری، سنگین و نیمه سنگین را از این درگاه جست و جو کرده و برای بازدید از خودرو با فروشنده آن هماهنگ شوند. افرادی که می‌خواهند خودرو مورد نظر خود را از وبسایت شیپور خریداری کنند می‌توانند با فیلتر مشخص شده در این سایت، سریع‌تر به آگهی اتومبیل مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. متقاضیان با مراجعه به وبسایت شیپور، تعداد خودروهای آگهی شده در رده‌های مختلف را مشاهده خواهند کرد. افراد با به کارگیری فیلتر این وبسایت می‌توانند به راحتی آگهی محصول مورد نظر خود را پیدا کنند. لازم به ذکر است که وبسایت شیپور به تازگی خدمات کارشناسی خودرو را برای متقاضیان فراهم کرده است.

دیوار

وبسایت دیوار هم درگاه مناسبی برای جست و جوی آگهی انواع خودرو کارکرده و دست دوم است. کاربران این سایت می‌توانند با مشخص کردن میزان بودجه و محل زندگی خود، در زمانی کوتاه به آگهی خودرو مورد نظر خود دست پیدا کنند. افراد با کلیک روی گزینه وسایل نقلیه به همه آگهی‌های این وبسایت دست پیدا می‌کنند، اما برای محدود کردن آگهی‌ها امکان استفاده از فیلترهای سایت دیوار وجود دارد. این وبسایت از سال 1392 با هدف خرید و فروش بدون واسطه کار خود را آغاز و تاکنون هم این هدف را دنبال کرده است. سایت دیوار کارشناس تخصصی برای خودروها ندارد، بنابراین این خدمت را به مشتریان خود ارائه نمی‌دهد.

کارنامه

کارنامه خدمت جدید و سرویس مکمل دیوار برای کارشناسی و خرید و فروش تخصصی انواع خودرو است. این درگاه اصالت فنی و بدنه خودرو را تضمین کرده و گارانتی مناسب را هم ارائه می‌دهد. متقاضیان خرید و فروش انواع خودرو در تمامی مراحل می‌توانند از مشاوره حقوقی این مجموعه برخوردار شوند. این وبسایت دارای نماد الکترونیکی، نشان مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و مجوز کشوری کسب و کار مجازی است. در حال حاضر تنها کاربرانی که در تهران و کرج هستند امکان استفاده از خدمات کارنامه را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : باماخودرو45دیوارسوییچشیپورکارنامهماشین بانکهمراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز