چند نکته درباره زونکن و خرید آن

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگر وارد هر دفتر، مدرسه، اتاق انبار یا هر سازمانی شوید، به احتمال زیاد چند زونکن حلقه دار را داخل قفسه‌ها خواهید دید. زونکن، اگرچه در عرصه لوازم اداری یک محصول تازه وارد نیست، اما به تدریج جهت انجام وظایف و صنایع خاص به صورت تخصصی‌تر تولید شده است. آن‌چه نیاز به زونکن را حیاتی می‌کند؛ محافظت و سازماندهی کاغذها است.

کاماپرس در ادامه به معرفی این محصول پرکاربرد می‌پردازد.

کاربرد و انواع زونکن‌ را بشناسید

اگر فکر می‌کنید که همه زونکن‌های حلقه دار شبیه به هم هستند، احتمالاً هنوز با مجموعه تحریرفروش آشنا نشده‌اید. علاوه‌بر زونکن‌های استاندارد، می‌توانید انواع لوازم تحریر و اداری نظیر تخته وایت برد ، فلیپ چارت مخصوص انواع سمینار، ماژیک وایت برد و… را در انواع برند و طرح‌های گوناگون در وبسایت این مجموعه شاهد باشید. برخی زونکن‌ها دارای گزینه‌های سفارشی‌سازی برای جلد جلو، جلد پشت و حتی ستون فقرات زونکن هستند. انواع حرفه‌ای این محصولات همراه با قفل، جهت امنیت و دوام بیشتر تولید می‌شوند. زونکن‌های بدون پانچ، اسناد را بدون نیاز به سوراخ‌کاری به صورت ایمن نگهداری می‌کنند. برخی از زونکن‌ها نیز با مواد قابل بازیافت ساخته می‌شوند تا علاوه‌بر حمایت از محیط زیست به لحاظ اقتصادی نیز به صرفه‌تر باشند. این محصولات نه تنها کاغذ را به روشی راحت کنار هم نگه می‌دارند، بلکه از اسناد مهم محافظت می‌کنند. یک زونکن بادوام محتویات را قابل حمل‌تر و ظاهر کلی حرفه‌ای‌تری ارائه می‌کند. زونکن‌های فلزی معمولاً از پلاستیک، پلی پروپیلن، پی وی سی یا کاغذهای ضخیم با پوشش گلاسه براق ساخته می‌شوند. نسخه‌های امروزی زونکن در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و اندازه‌ها با ویژگی‌های خاص برای اهداف مختلف عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

مشخصات یک زونکن حرفه‌ای

ضخامت زونکن می‌تواند از یک محصول به محصول دیگر بسیار متفاوت باشد. زونکن‌های ضخیم فضای بیشتری را برای ذخیره برای مدت زمان طولانی‌تر فراهم می‌کند. در همین حال، انواع نازک با حلقه‌های کوچک‌تر برای گزارش‌های مدرسه، پروژه‌های کوچک و…  ایده‌آل هستند.مقدار کاغذی که می‌خواهید در کلاسور خود قرار دهید اندازه حلقه مورد نیاز شما را تعیین می‌کند. اندازه این حلقه‌ها از حدود نیم اینچ تا سه اینچ برای اکثر محصولات متفاوت است. برای تعیین ظرفیت کاغذ می‌توانید قطر حلقه را اندازه گیری کنید. حلقه‌های یک زونکن باکیفیت باید با یک دست به راحتی باز شوند. زونکن‌هایی که برای ارائه یا گزارش‌های اداری خود استفاده می‌کنید، اغلب به یک پوشش برای شناسایی اسناد داخل و ظاهری حرفه‌ای نیاز دارند. یکی از گزینه‌های عالی جهت پوشش این محصولات اداری، گلاسه براق و جلد کالینگور است. این دو نوع پوشش به واسطه دوام و زیبایی خود باعث می‌شوند تا بتوانید بارها و بارها از زونکن‌های خود استفاده کنید.‌

انواع ملزومات اداری و لوازم تحریر در مجموعه تحریرفروش

چیزی که وجود زونکن را متمایز می‌کند این است که در سازماندهی اسناد نقش اساسی دارد. آن‌ها همچنین بادوام، قابل حمل، سبک وزن و مقرون به صرفه هستند. مجموعه تحریرفروش، طیف وسیعی از انواع زونکن را با مشخصات گوناگون در اختیار دارد تا مشتریان بتوانند بهترین نوع را متناسب با نیازهای خود پیدا کنند. تحریرفروش در وبسایت خود بسیاری محصولات دیگر شامل پایه تخته وایت برد در ابعاد گوناگون، ماژیک محصول کالر برد ، ماژیک وایت برد و غیره را به فروش می‌رساند. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به شبکه‌های تحریرفروش مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : تحریر فروش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “چند نکته درباره زونکن و خرید آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز