چند نکته خواندنی درباره خرید بیت کوین

تور لحظه آخری-کاماپرس

این روزها خرید ارز دیجیتال رونق زیادی دارد اما شناسایی و سرمایه گذاری در رمزارزهایی که مناسب و سودآور باشند، مهم است. بررسی مختصری نشان می‌دهد که خرید بیت کوین بین دیگر رمزارزها روز به روز بیشتر می‌شود. دلایل زیادی برای خرید بیت کوین و سرمایه گذاری روی این رمزارز وجود دارد که بهتر است معامله گران تازه وارد آن را در نظر بگیرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معمولا سرمایه گذاران با هدف کسب سود در کوتاه مدت وارد بازار رمزارزها می‌شوند. اما سرمایه گذاران و معامله گران بنیادی علاوه بر کسب درآمد، با هدف محافظت در برابر ام ام تی و خرابی سیستماتیک در مقابل ارزهای فیات و به کارگیری آن‌ها برای خریدهایی که پردازنده‌های پرداخت سنتی را نمی‌پذیرند، به خرید رمزارزها می‌پردازند. اما در میان رمزارزهای مختلف، خرید بیت کوین رونق بیشتری دارد. زیرا این رمزارز بیشتر در میان مردم کشورهای مختلف جا افتاده و بسیاری از شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ این ارز دیجیتال را پذیرفته‌اند. به همین دلیل است که حجم معاملات بیت کوین همواره در حال افزایش بوده و همه روزه افراد زیادی به بازار این رمزارز وارد می‌شوند.

میزان رشد بیت کوین از ابتدای شکل گیری تاکنون

به عنوان مثال افرادی که سال 2010 به بیت کوین اعتماد کردند و یک واحد آن را خریدند، تنها 0.06 دلار پرداخت کردند. در حال حاضر قیمت این ارز دیجیتال حول و حوش مرز 23 هزار و 500 دلاری نوسان دارد. یعنی نرخ آن بالغ بر 39 میلیون درصد رشد داشته است! این میزان تغییرات کاملا عجیب است و هر چه قیمت این ارز دیجیتال تغییر داشته باشد، خریداران اولیه باز هم در محدوده سود قرار دارند. برخی از کارشناسان و تحلیلگران بازار بر این باورند که قیمت بیت کوین طی سال‌های آینده از کانال 100 هزار دلاری عبور خواهد کرد و روز به روز پذیرش آن بیشتر خواهد شد. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، قیمت این ارز دیجیتال نسبت به مقدار اولیه 166 میلیون درصد رشد پیدا خواهد کرد.

قبل از خرید بیت کوین اطلاعات لازم را کسب کنید

البته این میزان رشد نرخ برای کسانی مورد توجه است که از همان ابتدای عرضه ارز دیجیتال مذکور به آن اعتماد و آن را خریداری کردند. فرآیند جذب اعتماد سرمایه گذاران بنیادی و شرکت‌ها و نهادهای بزرگ نسبت به این رمزارز چندین سال زمان برد، اما با وجود جهش قیمتی قابل توجه هنوز هم خیلی از شرکت‌ها و افراد طالب رمزارز مذکور هستند. اگر از این گروه‌ها دلایل خرید بیت کوین را جویا شوید، احتمالا در پاسخ به مواردی مثل امنیت کافی، کمیاب بودن، مقابله با تورم و … اشاره خواهند کرد.

راز آسمان پایتخت

اما همین گروه‌ها نیز تمامی سرمایه خود را برای خرید بیت کوین خرج نمی‌کنند و سعی در کنترل و تقسیم ریسک دارند. در واقع افراد با بررسی قبلی وضعیت بازار و شرایط آن، تنها بخشی از سرمایه خود را به خرید بیت کوین و دیگر رمزارزها اختصاص خواهند داد. پس قبل از هر نوع اقدامی، بهتر است نسبت به وضعیت بازاری بیت کوین و شرایط آن اطلاعات کافی به دست آورد و سپس به معامله آن پرداخت.

خرید ارزهای دیجیتال مختلف از اکسکوینو

کاربران ایرانی که قصد خرید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را دارند، به منظور کسب اطلاعات و سپس معامله رمزارزها باید به یک درگاه معتبر مراجعه کنند. اکسکوینو یک وبسایت معتبر ایرانی در خصوص خرید و فروش و ارائه اطلاعات به روز شده رمزارزها است.

این درگاه همواره در حال بهبود اطلاعات و روند معاملات رمزارزها است تا مشتریان با آسودگی خاطر و امنیت بیشتری ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنند. قابلیت جدید وبسایت مذکور، اکسکوینو مارکت نام دارد که افراد با کلیک روی آن به اطلاعات به روزرسانی شده انواع ارزهای دیجیتال و فرآیند معاملاتی دست پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز