چند ایده برای طراحی کابینت های آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه-کاماپرس

آشپزخانه مدرن یکی از جدیدترین و شیک‌ترین سبک‌ها برای طراحی آشپزخانه به شمار می‌رود که روزبه‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند.

به گزارش کاماپرس، آشپزخانه به عنوان قلب هر خانه به شمار می‌رود که باید به دکوراسیون آن توجه شود. یکی از سبک‌های موردعلاقه اکثر افراد، سبک آشپزخانه و کابینت‌های مدرن است و این طراحی مدرن، ساده و در عین حال جذاب، مورد توجه تمامی خانواده‌ها قرار گرفته است.

در ادامه مطلب چند ایده شگفت انگیز برای مدرن کردن کابینت آشپزخانه ارائه می‌شود که جرقه‌ای برای تزئین آشپزخانه به شما خواهد داد؛

سبک براق فولاد ضد زنگ را به آشپزخانه خود اضافه کنید

هیچ چیز به اندازه استیل ضد زنگ، مدرن بودن را بیان نمی‌کند. اکثر صاحبان خانه‌ها حتی در آشپزخانه‌های روستایی خود، لوازم استیل ضد زنگ را انتخاب می‌کنند.آشپزخانه شما با درب کابینت‌های استیل ضد زنگ، یک خانه مدرن شیک خواهد بود.جنبه مثبت این کابینت‌های فولادی بسیار زیاد است؛ تمیز کردن آسان، بهداشتی و تمیز بودن و بادوام ( البته به غیر از خراش‌های احتمالی). فولاد ضد زنگ می‌تواند افزودنی شگفت انگیز برای آشپزخانه مدرن شما باشد.

روکش کابینت چوبی می‌تواند یک افزودنی گرم برای آشپزخانه شما باشد

استفاده از درب‌های کابینت با روکش چوبی یک روشی است  که گرما و عمق را به آشپزخانه مدرن می‌افزاید. اسلب‌های روکشی دانه‌های چوب را به شیوه‌ای باشکوه به نمایش می گذارند و طبیعتا تمام دوستداران طبیعت از این زیبایی لذت خواهند برد. البته خریداران باید مراقب کیفیت‌های مختلف کابینت‌های روکش دار باشند زیرا همه روکش‌ها یکسان ساخته نمی‌شوند و اگر بدون کیفیت باشند، لبه یا نواری که روکش را در جای خود نگه می‌دارد پوسته پوسته شده و یا لمینت می‌تواند شروع به کندن یا تراشه کند.

کرمان موتور شیراز

کابینت آشپزخانه مدرن سفید را به آشپزخانه خود اضافه کنید

یک آشپزخانه سفید ساده می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. آشپزخانه‌های سفید به دلایل بسیار زیادی محبوب هستند، صرف نظر از سبک خانه – آن‌ها آشپزخانه را تمیز جلوه می‌دهند (حتی زمانی که ظروف کثیف روی هم جمع شده‌اند).

صرف نظر از بودجه شما، یک آشپزخانه سفید، تمیز و مدرن می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. کابینت‌های آشپزخانه سفید به خوبی با سبک‌های متعدد کشو ترکیب می‌شوند.

کابینت-کاماپرس

کابینت‌های آشپزخانه لاکی، ظاهری شاداب و مدرن به آشپزخانه اضافه می‌کنند

کابینت‌های لاکی آشپزخانه مانند ماشینی هستند که به تازگی رنگ آمیزی شده اند؛ روشن و براق . کابینت‌های لاکی با استفاده از لایه‌های متعدد لاک و به دنبال آن پولیش و واکس زدن تولید شده‌اند. شما می‌توانید کابینت‌های لاکی را تقریباً در هر رنگی که علاقمندید تهیه کنید، اما توجه داشته باشید که برای حفظ و تداوم براق بودن آن، باید آن‌ها را به درستی تمیز کنید.

 

کابینت آشپزخانه مدرن هنوز هم می‌تواند رنگ داشته باشد

وقتی اکثراً به یک آشپزخانه مدرن فکر می‌کنند، ذهن آنها بلافاصله یک آشپزخانه براق سفید یا مشکی را تصور می‌کند، اما رنگ نیز می‌تواند مدرن باشد. چرا به کابینت‌های لمینت یا لاک قرمز گیلاسی فرک نمی‌کنید؟ یا آبی روشن؟ همه این رنگ‌ها را می‌توان در کنار دکوراسیون معاصر استفاده کرد.اگر می‌خواهید شکوفایی رنگ را به آشپزخانه خود اضافه کنید، کابینت‌های رنگی را در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید از یک یا دو کابینت بالایی برای لمس رنگ استفاده کنید، یا با کابینت‌هایی به رنگ قرمز آتشین به یک انفجار بزرگ بپردازید!

کابینت-کاماپرس

سبک کابینت آشپزخانه با چوب لکه دار نیز می‌تواند مدرن باشد

همچنان می‌توانید کابینت‌های چوبی را با رنگ لکه دار کنید تا به یک طراحی منحصر به فرد معاصر برسید. این سبک رنگ آمیزی تقریباً ترکیبی از بازگشت به طبیعت است که با مدرنیسم ترکیب شده است. درهای تخته چوب جامد را می‌توان برای مطابقت با هر طرح رنگ دلخواه شما رنگ آمیزی کرد.

کابینت‌های بالای آشپزخانه را برای یک فضای مدرن بیرون بیاورید

نادیده گرفتن کامل کابینت‌های بالای آشپزخانه ممکن است برای برخی کمی سخت به نظر برسد، اما با انجام این کار می‌توانید به فضای کاملاً باز و مدرن دست یابید. البته، این سبک ممکن است برای کسانی که نیاز به یک هود دارند، مناسب نباشد.همچنین بدون کابینت‌های بالایی، فضای ذخیره‌سازی شما نصف می‌شود. اگر فضای ذخیره‌سازی برای شما مشکلی نیست،  این مدل کابینت ممکن است بهترین انتخاب برای آشپزخانه مدرن شما باشد.

سبک کابینت آشپزخانه خود را با ترکیب چوب، لاک و رنگ ترکیب کنید

پس از تحسین همه این سبک های منحصر به فرد کابینت، مطمئناً در تصمیم گیری برای اینکه چه چیزی بیشتر برای شما جذاب است، مشکل دارید. چرا ترکیبی از همه آنها را امتحان نکنید؟ حتی در یک فضای داخلی مینیمالیستی می‌توانید پالت را کمی با هم ترکیب کنید. چرا کابینت‌های چوبی پایین را در ترکیب با کابینت های لاکی سفید بالایی امتحان نمی کنید؟ این ترکیب ها بی پایان هستند و مطمئناً با فکر کردن به آن‌ها سبکی دست خواهید یافت که منحصر به شما باشد.

برای اجرای آشپزخانه‌ای مدرن، بهتر است با یک شرکت کابینت ساز حرفه‌ای مشورت کنید. شرکت سپیدار چوب از سال ۱۳۹۰ در زمینه تولید دربهای چوبی، درب اتاقی، کابینت آشپزخانه و کمد دیواری و درب ضد سرقت و قرنیز چوبی برای ساختمانهای مسکونی و اداری فعالیت میکند. این شرکت تمامی طرح‌های مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک و… را تحت پوشش قرار داده‌اند و با توجه به سلیقه مشتریان، مصنوعات چوبی را تولید می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سپیدار چوب
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
دومینیکا پارادایس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصران گشت