چطور‌ به صورت اقساطی به آنتالیا سفر کنیم؟ / تور نوروز ۱۴۰۳

تور لحظه آخری-کاماپرس

ترکیه یکی از مقاصد اصلی گردشگری در جهان محسوب می‌شود؛ به گونه‌ای که بر اساس آمار وزارت گردشگری و فرهنگ ترکیه تنها در نخستین ماه سال ۲۰۲۴، بیش از دو میلیون گردشگر خارجی از این کشور بازدید کردند. در این میان آمار گردشگران ایرانی با افزایش  ۸۷ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش کاماپرس، آنتالیا به عنوان یکی از نقاط مهم توریستی در سواحل مدیترانه همواره پذیرای گردشگران زیادی از جمله ایرانیان بوده است. تقاضای گردشگران ایرانی برای سفر به آنتالیا در بازه‌های زمانی خاص همچون تعطیلات نوروز و تابستان‌ با رشد بسیار بالایی روبرو می‌شود. با این حال یکی از مهمترین دغدغه‌های مسافران و گردشگران افزایش هزینه‌های سفر و انتخاب بهترین و به‌صرفه‌ترین تور، هتل و بازه‌ زمانی برای سفر به این شهر توریستی و پرجاذبه است.

بیشتر بخوانید:

با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی، برخی آژانس‌های مسافرتی با ارایه تسهیلات ویژه، در جهت ارایه بهترین خدمات گردشگری و مسافرتی به مشتریان گام برمی‌دارند. در همین راستا  گروه شرکت‌های ساتراپ که از سال 84 فعالیت خود را در زمینه ارایه خدمات مسافرت هوایی و گردشگری آغاز کرده، برای نوروز 1403 تسهیلات ویژه تور اقساطی آنتالیا را برای مشتریان و گردشگران تدارک دیده است.

جزییات تور اقساطی آنتالیا برای نوروز 1403

آژانس ساتراپ با ارایه پکیج‌های مختلف براساس درجه هتل، تسهیلاتی را فراهم آورده تا مسافران و گردشگران با هر شرایط و بودجه‌ای بتوانند از طرح اقساطی تور آنتالیا برای نوروز 1403 بهره‌مند شوند.

راز آسمان پایتخت

بر اساس این طرح، میانگین قیمت تور آنتالیا برای هتل‌های 4 ستاره از 29 میلیون و 900، برای هتل‌های 5 ستاره متوسط از 41 میلیون تومان و برای هتل‌های 5 ستاره لوکس با کلیه امکانات و ساحل اختصاصی از 52 میلیون تومان آغاز می‌شود.

شرایط پرداخت اقساطی تور نیز به این صورت است که 50 درصد هزینه تور در ابتدا پرداخت شده و 50 درصد مابقی در اقساط 6 ماهه با سود 4 درصد ماهیانه و با ارایه چک صیادی دریافت می‌شود.

اسامی برخی هتل های تور اقساطی آنتالیا

با اعلام آژانس ساتراپ، Amara Premier , Miracle , Titanic Lara , Titanic Belek , Lara Barut , Cullinan Belek Sea View اسامی برخی از هتل‌های 5 ستاره این طرح در آنتالیا هستند که قیمت تور آنها از 40 میلیون تومان آغاز می‌شود.

بازه زمانی تور اقساطی آنتالیا ویژه نوروز 1403

گفتنی است بازه زمانی تورهای اقساطی آنتالیا از 28 اسفند آغاز شده و به صورت تورهای 7 روز و 6 شب تا 9 فروردین ماه ادامه دارد.

شایان ذکر است که گروه شرکت‌های ساتراپ از سال 84 فعالیت خود را در زمینه ارایه خدمات مسافرت هوایی و گردشگری آغاز کرده و هم اکنون با 3 دفتر فعال در شهر تبریز و یک دفتر فعال در تهران یکی از مجریان برتر تور گردشگری در ایران به شمار می‌رود. این گروه خدمات متنوع گردشگری از بلیط هواپیما، رزرو هتل، خدمات کرایه و ترانسفر خودرو، بیمه مسافرتی و غیره را ارایه کرده و نمایندگی فروش بلیط ایرلاین‌های داخلی و شرکت‌های هواپیمایی خارجی فعال در ایران، ارایه خدمات مربوط به رزرو و صدور بلیط هواپیما، رزرو هتل در داخل و خارج از کشور، اخذ ویزا، زمان سفارت و …، رزرو تورهای داخلی و خارجی و نمایندگی فروش بلیط قطار رجاء برخی از خدمات آن محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ساتراپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز