لیر ترکیه تا عید چقدر می شود؟

نرخ لیر ترکیه در عید سال گذشته حدود 2700 تومان بود و طی این مدت برخلاف برخی از اسکناس‌های رایج در بازار ارز، کاهش ۴۰ درصدی قیمت لیر ترکیه را شاهد بودیم.

به گزارش کاماپرس، قیمت لیر ترکیه هم اکنون حدود 1900 تومان است و پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده و در آستانه نوروز نهایتا تا 1930 تومان افزایش داشته باشد. البته باید در نظر داشت که با تاثیر روند بازار ارز بر ارزش لیر ترکیه، احتمال دارد که نرخ لیر تا 1950 و بعد از آن تا 2030 تومان نیز رشد داشته باشد.
بیشتر بخوانید:

به نقل از فرارو، لیر ترکیه در طرف مقابل در بازه قیمتی حدود 1875 تومان حمایت می‌شود، با این حال احتمال عقب‌نشینی آن تا 1845 و بعد از آن تا 1830 تومان نیز محتمل است. چراکه نرخ لیر طی یک ماه اخیر، یک بار تا 1790 تومان نیز پایین آمده ولی در حال حاضر در رقم 1905 تومان قرار دارد.

به عبارت دیگر طی یک سال گذشته قیمت لیر ترکیه بیش از ۴۰ درصد کاهش یافت و یکبار نیز تا مرز هزار و ۷۰۰ تومان نیز عقب نشینی داشت. لیر ترکیه روز 7 دی در محدوده 1700 تومان کف سالانه خود را تجربه کرد و ظرف یک سال گذشته بیشترین رقم آن نیز 2870 تومان ثبت شده است.

راز آسمان پایتخت

بازه قیمتی لیر ترکیه طی 3 سال گذشته

شایان ذکر است که روند کاهشی قیمت لیر ترکیه طی این مدت برخلاف اغلب اسکناس‌های رایج بازار ارز بوده ولی در هر صورت می‌تواند اتفاقی خوشایند برای آندسته از گردشگرانی باشد که برای سفر به این کشور در نوروز 1403 برنامه ریزی کرده‌اند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز