تجربه هیجان انگیزترین تفریحات ترکیه در تور آلانیا نوروز 1403

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شهر زیبای آلانیا با داشتن آب‌وهوایی معتدل و مدیترانه‌ای، غذاهای خوش طعم محلی، سواحل آرام، طبیعت بکر، بناهای تاریخی و مکان‌های گردشگری متنوع، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران خارجی به ویژه ایرانیان در فصل بهار و تعطیلات عید نوروز تبدیل شده است.

به گزارش کاماپرس، شهر زیبای آلانیا به واسطه زیبایی‌های طبیعی، دریایی نیلگون، سواحل آرام و دلنشین، ثروتی غنی از تاریخ و فرهنگ کهن، میزبان بسیاری از زوج‌های جوان و گردشگران خارجی است؛ به گونه‌ای که این شهر زیبا هر ساله پذیرای سه میلیون گردشگر از سراسر جهان است. بسیاری از گردشگران ایرانی ترجیح می‌دهند که سال جدید را در سواحل آرام و بی‌نظیر ترکیه آغاز کنند؛ از این رو علاقه‌مند به سفر به این کشور همراه با تور آلانیا نوروز 1403 هستند.

در این گزارش، هیجان‌انگیزترین تفریحات در آلانیا و لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره آن بررسی شده است.

بهترین تفریحات برای گردشگران تور آلانیا

بسیاری از افراد با هدف تجربه هیجان‌انگیزترین و جدیدترین تفریحات، به شهر ساحلی آلانیا سفر می‌کنند. آنان می‌توانند در سفر خود به آلانیا تفریحات متنوعی مطابق با سلیقه و میل خود برگزینند و خاطراتی ماندگار رقم بزنند.

غواصی، تله‌کابین سواری، آفرود سواری، موج سواری، حمام ترکی، اسپا، پرواز با پاراگلایدر و بازدید از پارک آبی آلانیا و پارک دلفین سیلانیا، تنها بخشی از تفریحاتی است که آلانیا را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران ایرانی در ایام نوروز تبدیل کرده است. در ادامه، بهترین تفریحاتی که می‌توان در تور آلانیا نوروز 1403 تجربه کرد، معرفی شده است.

راز آسمان پایتخت

تور جیپ سواری ساپادره کانیون آلانیا: انتخاب تور جیپ سواری ساپادره کانیون آلانیا برای ماجراجویان طبیعت‌گردی و سفر به قلب مناطق کوهستانی بهترین گزینه است. سافاری از جمله تفریحات محبوب گردشگران و از ماجراجویی‌هایی است که هیجان، شادی و ترس را در کنار یکدیگر دارد.

تور جیپ سواری آلانیا از مرکز شهر شروع می‌شود و به سوی کوه‌های سرسبز و طبیعت بکر توروس حرکت می‌کند و در آخر، این ماجراجویی یک روزه در ارتفاعات کوهستانی و سرسبز روستاهای زیبای آلانیا به پایان می‌رسد. در هنگام ماجراجویی همراه با این سافاری ضمن آن‌که محو تماشای طبیعت زیبا و بکر آلانیا می‌شوید، از جاده‌های شهری خارج شده و به قلب طبیعت بی‌نظیر ترکیه می‌روید. در طی مسیر می‌توانید برای صرف میان وعده از غذاهای محلی، نان‌های سنتی ترکی و غذاهای سنتی شهر آلانیا بچشید و طعمی جدید را تجربه کنید.

تور آلانیا- کاماپرس

پرواز با پاراگلایدر بر فراز آلانیا: یکی دیگر از بهترین و مهیج‌ترین تفریحات در تور آلانیا نوروز 1403، پرواز با پاراگلایدر بر فراز طبیعت بکر آلانیا است. قرار گرفتن بر فراز ساحل کلئوپاترا، کوه‌های توروس و آب‌های نیلگون دریای مدیترانه جذابیت این تور را دو چندان خواهد کرد. این طبیعت فوق‌العاده بی‌نظیر آن‌چنان گردشگران را به سوی خود جذب می‌کند و نشاطی دوباره به آنان می‌بخشد که دیگر ترس معنایی پیدا نخواهد کرد. تور پاراگلایدر آلانیا می‌تواند برای کسانی که رویای پرواز در آسمان را دارند، انتخاب بسیار مناسبی باشد و هیجانی مضاعف به آنان ببخشد.

تور کشتی دزدان دریایی: آلانیا دارای عظیم‌ترین وسعت آب‌های درخشان مدیترانه‌ای است و اکثر گردشگران هنگام سفر به این شهر زیبا، یک گردش آبی همراه با کشتی‌های تفریحی این منطقه را در لیست برنامه‌ خود قرار می‌دهند. تور کشتی دزدان دریایی از جمله سفرهای آبی آلانیا بوده که گردشگران می‌توانند با همراهی آن ضمن تجربه یک سفر دریایی، به تماشای مناطق زیبای اطراف، رقص دلفین‌ها و لاکپشت‌های دریایی بنشینند.

کشتی دزدادن دریایی پنج توقف در دریایی مدیترانه برای شنا خواهد داشت. شنا کردن در اطراف چهار غار معروف ترکیه و ساحل کلئوپرا از لذت‌بخش‌ترین و هیجان‌انگیزترین قسمت‌های این سفر رویایی است. در طول این گردش یک روزه، گردشگران از تمام طبیعت شبه جزیره، قلعه آلانیا و برج سرخ دیدن خواهند کرد و می‌توانند در طول روز در سری رستوران‌ها و کافه‌های متنوع کشتی انواع غذاهای دریایی، بین‌المللی و ترکی را نوش جان کنند.

 لوکس‌­ترین هتل­های 5 ستاره آلانیا

مای‌لوم : یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های ساحلی 5 ستاره در آلانیا، مای‌لوم نام دارد که با داشتن 33 سرسره آبی اقامتی رویایی را برای گردشگران رقم می­زند. از جمله امکانات تفریحی فوق‌العاده‌ای که این هتل برای میهمانان مهیا کرده است، می‌توان به استخر روباز، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ و اسپا، اتاق بخار، کلوب‌های شبانه، پارک آبی و سرسره‌های آبی متنوع اشاره کرد.

علاوه بر آن، در طول هفته در بخش آمفی تئاتر و سینما هتل انواع برنامه‌های مهیج و طنز، فیلم سینمایی و انیمیشن اجرا و پخش می‌شود که گردشگران می‌توانند از دیدن آنها لذت ببرند. هتل مای‌لوم با هدف ارائه خدمات بهتر به خانواده‌ها، یک باشگاه کودکان دایر کرده که در آن از کودکان همراه با بازی و آموزش‌های خلاق نگهداری می‌کند.

هتل حیدرپاشا: از دیگر هتل‌های شیک 5 ستاره آلانیا ترکیه، حیدرپاشا نام دارد. هتل حیدرپاشا با داشتن ساحل اختصاصی، بالکن آفتاب‌گیر، استخر سرپوشیده، سالن اسپا، سالن بدنسازی، سالن هاکی، سالن بیلیارد، سالن ایروبیک، حمام و ماساژ ترکی، تفریحات آبی متعدد، کنسرت موسیقی و نظایر آن توانسته در میان گردشگران محبوبیت گسترده‌ای پیدا کند.

اتاق‌های هتل حیدرپاشا منظره‌ای رو به طبیعت بی‌نظیر این منطقه و دریای نیلگون مدیترانه دارند. این هتل دارای چندین بار، دیسکو و رستوران‌های متنوع ایتالیایی، آسیایی، اروپایی و دریایی با فضاهای متنوع بوده که می‌توان همراه با خانواده و دوستان، شامی دلچسب و خوش طعم را در آن‌ها تجربه کرد. میهمانان در طول اقامت خود در هتل حیدرپاشا می‌توانند از فعالیت‌های سرگرم کننده همچون ژیمناستیک صبحگاهی، ژیمناستیک در آب، واترپلو، تفنگ بادی، زومبا، موسیقی زنده، کارائوکه، نمایش‌های هنری و امثال آن لذت ببرند.

 

رزرو تور آلانیا نوروز 1403 با «آریاک سفر»

آژانس مسافرتی آریاک سفر با داشتن 20 سال تجربه، یکی از معتبرترین مجموعه‌ها در زمینه برگزاری تورهای متنوع داخلی، آسیایی و اروپایی است. انتخاب اقامتگاه مناسب در شهر آلانیا یکی از مهم‌ترین اقدامات پیش از سفر برای هر گردشگر است؛ از این رو گردشگران می‌توانند در وبسایت آریاک سفر، هتلی متناسب با معیار و بودجه خود انتخاب و نسبت به رزرو آن اقدام کنند.

علاقه‌مندان به رزرو تور آلانیا نوروز 1403 می‌توانند همراه با مجموعه آریاک سفر، سفری جذاب و شگفت‌انگیز را در فصل سرسبز بهار و تعطیلات نوروز در شهر زیبای آلانیا کشور ترکیه سپری کنند. گردشگران می‌توانند با مراجعه به وبسایت مجموعه آریاک سفر به آدرس www.aryaktravel.com نسبت به خدمات و ویژگی‌های تورهای گوناگون و قیمت‌های متنوع آن آگاهی‌های لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز