چرا خرید بیت کوین و استفاده از آن اهمیت پیدا کرد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سیستم پرداخت طی سال‌های گذشته دگرگونی زیادی پیدا کرده، طوری که افراد بدون نیاز به بانک‌ها و به صورت آنلاین قادر به انجام چنین فرآیندی هستند. بیت کوین یکی از ابزارهای سیستم پرداخت مالی به شکل نوین است که در آن افراد می‌توانند مبادلات مالی خود را بدون نیاز به سیستم‌های بانکی و موسسات مالی وابسته به دولت‌ها به سرانجام برسانند. این روزها افراد زیادی به خرید بیت کوین مشتاق هستند و از روش‌های مختلفی مقادیر متفاوتی از آن را خریداری می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شکل گیری بیت کوین و گسترش آن در سراسر جهان باعث شد تا فرآیند پرداخت‌ها به شکل سریع و مناسبی انجام شود. اما دولت‌ها مخالف تداوم این موضوع و فعالیت بیت کوین به این شکل هستند. بیت کوین هیچ پشتوانه‌ای جز پذیرش و استفاده مردم ندارد و بنابراین گسترش آن چندان مطلوب دولت‌های کشورهای مختلف و بزرگ نیست.

دلیل مقاومت دولت‌ها در برابر بیت کوین

نخستین باری است که سیستم پرداخت مالی در کنترل هیچ کشور و دولتی نیست و مدیریت آن توسط مردم اتفاق می‌افتاد. همین موضوع باعث شده تا مسئله مرزبندی کشورها و هزینه اضافی بابت تبدیل ارزهای فیات حذف شود. ضمنا مردم با خرید بیت کوین و استفاده از آن، برای معاملات با ساکنان کشورهای مختلف معطل نمی‌مانند و در کمترین زمان ممکن رمزارز مورد نظر را خرید و فروش می‌کنند.

احتمالا به همین دلیل رمزارز مذکور بزرگ‌ترین تهدید برای شبکه بانکی و دولت‌ها محسوب می‌شود، زیرا هر روزه در حال جذب سرمایه بیشتر است و درآمد دولت‌ها را محدود می‌کند. در صورتی که چنین سیستمی در تمامی نقاط دنیا فراگیر شود و شرکت‌های بزرگ جهانی اقدام به پذیرش آن کنند، چالش بزرگی پیش روی دولت‌ها ایجاد خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

گذشته از این موارد، دولت‌ها از بابت انجام پول شویی و قاچاق و … با بیت کوین نگران هستند. زیرا انجام تراکنش از طریق شبکه بلاکچین بیت کوین نیازی به احراز هویت ندارد و اطلاعات هویتی افراد در این سیستم کاملا پنهان است. به همین دلیل خلافکاران به راحتی امکان انجام فعالیت‌های غیرقانونی خود را از طریق این بستر دارند.

آشنایی اجمالی با واحدهای مختلف بیت کوین

با این حال، کارمزد پایین برای معاملات این رمزارز و امنیت مناسب آن سبب شده تا هر روز مردم بیشتری به معامله آن بپردازند. این روزها قیمت بیت کوین به سرعت در حال رشد است و خرید یک واحد آن هزینه زیادی دارد. اما در صورتی که فردی نقدینگی کافی برای خرید یک واحد کامل بیت کوین را نداشته باشد، می‌تواند مقدار کمتری از آن را بخرد.

در واقع هر واحد بیت کوین قابل تجزیه است و افراد این امکان را دارند تا واحدهای کوچک‌تر را خریداری کنند. واحدهای کوچک‌تر بیت کوین شامل میلی بیت کوین، میکرو بیت کوین و ساتوشی است. افرادی که خواهان بیت کوین هستند و می‌خواهند حداقل آن را خریداری کنند، امکان خرید ساتوشی را دارند. هر ساتوشی معادل 0.00000001 بیت کوین است و کاربران با خرید 100 میلیون واحد ساتوشی، یک بیت کوین کامل را خواهند داشت.

خرید بیت کوین از کدام سایت بهتر است؟

کاربران ایرانی که قصد خرید بیت کوین را دارند باید به یک بستر مطمئن برای این کار مراجعه کنند. اکسکوینو یک درگاه معتبر برای معامله انواع رمزارزها است و شرایط مناسبی را برای خرید بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال فراهم کرده است.

متقاضیان خرید بیت کوین با مراجعه به این سایت به راحتی امکان دسترسی به فاکتورهایی مثل نمودار قیمتی این رمزارز، نوسانات آن طی روز، وضعیت بازار آن و … را دارند. در صورتی که در جریان کسب این اطلاعات مشکلی وجود داشته، کاربران از طریق تماس با تیم پشتیبانی امکان رفع این مشکلات را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز