چرا باید به ژاپن سفر کنیم؟

تور ژاپن-کاماپرس
لست سکند

ژاپن شگفت‌انگیزترین مقصد توریستی است و تجربه‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد که در هیچ نقطه دیگری از جهان نمی‌توانید پیدا کنید. فرهنگ این کشور تلفیقی جالب از سنت‌های شرقی و مدرنیته غربی است که در همه جای آن دیده می‌شود.

ژاپن یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌هاست و تاریخ زیبا و متنوعی دارد. مناظر خیره‌کننده با کوه‌های بکر و جذاب تجربیات بسیار متفاوتی را ارائه می‌دهد که گردشگران را از تمام گوشه و کنار جهان جذب می‌کند و تور ژاپن را جزو پرطرفدارترین تورها قرار می‌دهد.

کاماپرس در ادامه مطلب دلایلی را ارائه می‌دهد که چرا باید حداقل یک بار در طول زندگی خود به این کشور شگفت انگیز سفر کنید؛

مناظر طبیعی بکر

بدیهی است که اولین دلیل برای بازدید زیبایی طبیعی این کشور است. اگرچه بسیاری از مردم ژاپن را کشوری بسیار مدرن با چراغ‌های نئون پر زرق و برق و فناوری پیشرفته، مراکز خرید و فروشگاه‌های سطح بالا می‌دانند، اما ژاپن بهشت ​​عاشقان طبیعت است!به محض سفر به خارج از شهرهای بزرگ و مدرن، متوجه خواهید شد که این کشور خانه برخی از بهترین مناظر طبیعی در جهان است. از طبیعت وحشی در هوکایدو گرفته تا سواحل سفید بکر اوکیناوا، طبیعت ژاپن فوق‌العاده و متنوع است. کوه‌های ناهموار، خطوط ساحلی صخره‌ای، سواحل سفید بکر، جنگل‌های بامبو و برخی از زیباترین آبشارهای جهان تنها بخشی از زیبایی‌های طبیعی هستند که در تمام طول سال می‌توان از آن لذت برد.

ژاپن-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

کوه فوجی

کوه فوجی در سراسر جهان به عنوان مکانی برای بازدید در هر فصل از سال مشهور است. اما فوجیسان با شکوه «فقط یک کوه» نیست، زیرا در فرهنگ ژاپنی جایگاه بسیار ویژه و مقدسی دارد.صعود از کوه فوجی در صدر فهرست بسیاری از مردم قرار دارد وفصل صعود به بلندترین قله ژاپن از اوایل جولای تا اوایل سپتامبر ادامه دارد.  حتی اگر تمایلی به رسیدن به قله ندارید، کوه فوجی یک منظره دیدنی شگفت‌انگیز است.

کوه فوجی-کاماپرس

غذاهای لذید با طعمی باورنکردنی

این کشور سالانه میلیون ها گردشگر را جذب می‌کند تا فقط غذاهای اصیل ژاپنی را تجربه کنند. فراموش نکنید که سوشی تازه را در بازارماهی یا غذاهای خیابانی خوشمزه مانند تاکویاکی در اوزاکا امتحان کنید.

همچنین برای بسیاری از بازدیدکنندگان، سفر به ژاپن این فرصت را فراهم می‌کند تا از غذاهای اصیل کایسکی لذت ببرند. کایسکی یک شکل سنتی از آشپزی است که طی هزاران سال تکامل یافته است و از موادی استفاده می‌کند که به ندرت در نقاط دیگری از جهان یافت می‌شود. توکیو بیش از هر شهر دیگری در جهان ستاره میشلن دارد و همچنین دارای بیشترین رستوران‌های سه ستاره در جهان است!

غذاهای ژاپنی-کاماپرس

حمل و نقل عمومی کارآمد

شبکه حمل و نقل عمومی در ژاپن بسیار کارآمد است و شگفت‌انگیز است که با حرکت قطارها یا مترو  در عرض هر چند دقیقه، با چه سرعتی می‌توانید در مدت زمان کوتاهی از یک نقطه شهر به قسمت دیگر رفت و آمد کنید.

شینکانسن معروف که به قطار گلوله نیز معروف است، شما را به تمام نقاط ژاپن می‌برد. شبکه گسترده قطارهای پرسرعت در ژاپن که هوکایدو، هونشو و کیوشو را به هم متصل می‌کند، با حرکت‌های مکرر در طول روز بسیار کارآمد وقابل اعتماد است و برای یک توریست، مطمئنا راحت‌ترین، مطمئن‌ترین و سریع‌ترین راه برای کشف ژاپن است!

تجربیات هیجان انگیز

شما می‌توانید تجربیات هیجان‌انگیز زیادی را در این کشور بیابید. اسنوبورد یا اسکی در هوکایدو یا ناگانو، یا دوچرخه سواری در امتداد دریای داخلی ستو، تماشای نگاهی اجمالی به کوه فوجی از ترن هوایی کوهستانی فوجی کیو یا سوار شدن بر شن و ماسه در صحرای توتوری ژاپن، گزینه‌های موجود برای جویندگان هیجان بی‌پایان است. همچنین می‌توانید پله‌های مسیرهای زیارتی باستانی مانند مسیر کومانو کودو یا زیارت معابد شیکوکو 88 را پیاده‌روی کنید و شاهد ترکیبی عالی از طبیعت و فرهنگ باشید.

تور ژاپن-کاماپرس

بهشت ​​خریداران

خرید دلیل دیگری برای بازدید از ژاپن است،از برندهای محلی گرفته تا مارک های بین المللی؛ توکیو و سایر شهرهای بزرگ ژاپن دارای مراکز خرید در سطح جهانی و همچنین بازارهای سنتی هستند که می‌توانید در آنجا صنایع دستی و سوغاتی های محلی را خریداری کنید.اگر به توکیو سفر می‌کنید، پس باید از مناطق محبوب هاراجوکو، گینزا و آکیهابارا دیدن کنید.برای دوست‌داران بازی و انیمه، خرید در توکیو یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود.

ایمنی  و امنیت

ژاپن یکی از امن ترین کشورهای جهان است و نرخ جرم و جنایت بسیار پایینی دارد. این چیزی است که ژاپنی ها به آن افتخار می‌کنند. ژاپنی‌ها اغلب درهای خود را باز می‌گذارند، بچه‌ها به تنهایی در مترو سفر می‌کنند و بازدیدکنندگان می‌توانند شب‌ها بدون نگرانی در شهرها قدم بزنند.

مجموعه معتبر ایوار با سال‌ها تجربه در زمینه گردشگری و برگزاری تور، مقدمات یک سفر عالی و دلنشین را برای شما در تور ژاپن فراهم کرده است. علاقمندان به رزرو تور ژاپن می‌توانند به وبسایت این مجموعه مراجعه نمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز