پیش فروش پژو پارس بنزینی و 2 محصول دیگر ایران خودرو با تحویل سه ماهه از امروز

شرکت ایران خودرو دور جدیدی از پیش فروش محصولات خود را با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و به قیمت قطعی از ساعت 11 امروز 11 آبان ماه 1399 آغاز می کند که در این نوبت پیش فروش پژو پارس بنزینی ، پژو 206 تیپ 2 و سمند ال ایکس در دستور کار این شرکت قرار دارد.

به گزارش کاماپرس، ششمین نوبت از طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به فاصله کمتر از دو هفته از مرحله پنجم فروش فوق العاده این شرکت با پیش فروش پژو پارس بنزینی ، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و سمند LX  از ساعت 11 امروز یکشنبه 11 آبان ماه آغاز می شود و تا سه روز ادامه خواهد داشت. موعد تحویل خودروهای مذکور همچون دیگر طرح های فروش فوق العاده (پیش فروش با تحویل زود هنگام) حداکثر ۹۰ روز است.

طبق روش مرسوم در طرح‌های فروش فوق‌العاده قبلی ایران خودرو، قرعه‌ برندگان خودروهای مذکور را مشخص خواهد کرد و مراسم قرعه کشی نیز از میان متقاضیان واجد شرایط این طرح، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در شرکت ایران خودرو انجام می شود.

 ثبت نام برندگان پیش فروش های قبل که موفق به واریز وجه نشده اند بلامانع است

همچون پیش فروش های قبلی ، محدودیت‌هایی برای جلوگیری از ورود واسطه ها به روند توزیع خودرو اجرا می شود که از آن جمله می‌توان به اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و تعلق شماره حساب و شماره تماس به شخص متقاضی اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

واجدین شرایط می‌توانند در مهلت مقرر از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پس از انجام فرآیند قرعه‌کشی در حضور نهادهای نظارتی، اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران‌خودرو و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. پس از مشخص شدن منتخبان، آن‌ها به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام و ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

شایان ذکر است برندگان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشدند نیز می‌توانند در این طرح فروش، مجدد اقدام به ثبت‌نام کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پیش فروش پژو پارس بنزینی و 2 محصول دیگر ایران خودرو با تحویل سه ماهه از امروز

  1. رضا گفته:

    ثبت نام سوری ولی برنده بی برنده یکی از از دوستان میگه ازعید دارم ثبت نام میکنم ولی اسمم بعنوان برنده اعلام نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز