پیش بینی عملکرد بازار رمزارزها در سال 2024

بازار ارزهای دیجیتال از ابتدای سال 2023 تاکنون توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد. هر چند که عملکرد این بازار از آوریل سال جاری اندکی نوسانی شد و تحت تاثیر مسائلی قرار گرفت ولی به طور کلی این بازار از ابتدای امسال تا به حال رشد بیشتر از 50 درصدی را تجربه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، بازار رمزارزها در سال جاری نسبت به 2022 وضعیت بهتری پیدا کرد و توانست تا حدودی اعتماد از دست رفته را بازیابی کند. در این خصوص رائول پال، استراتژیست معروف سرمایه گذاری، بیان کرده که کریپتو در سال جاری رشدی 50 تا 100 درصدی را تجربه کرده است. اما عملکرد مثبت این بخش از آوریل سال جاری خنثی شده و در یک ثبات نسبی قرار دارد. به نظر پال، ثبات شکل گرفته که گاهی به نزول مبدل می‌شود نتیجه بحران نقدینگی است. پال این بحران را ناشی از سیاست‌های پولی بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف می‌داند. با این وجود می‌توان نسبت به بهبود اوضاع امیدوار بود، زیرا به نظر شرایط نیروی کار و تورم بهتر شده است. از این رو انتظار می‌رود که بانک‌های مرکزی در سال 2024 افزایش نرخ بهره را متوقف کنند و حتی به کاهش آن رضایت بدهند. در چنین حالتی نه تنها بازارهای مالی سنتی، بلکه کریپتو نیز تقویت خواهد شد و گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد.

کدام ارز دیجیتال مورد توجه معامله گران خواهد بود؟

به نظر پال رمزارزهای مختلف در سال 2024 رشد خوبی را خواهند داشت اما احتمالا سولانا شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. پال بیان کرده اگر چه سولانا در سال 2023 مانند دیگر ارزهای دیجیتال نوسان قیمتی را تجربه کرد اما در کل با توجه به عملکرد مناسبی که داشته احتمالا جزو ارزهای دیجیتال موفق بازار در سال میلادی آینده باشد.

حتی شرکت‌های معروف مانند ویزا نیز به رمزارز سولانا توجه ویژه‌ای داشته و از آن برای سیستم تسویه خود استفاده کرده‌اند. به نظر کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، ویژگی‌های منحصر به فرد سولانا مانند پردازش مناسب تراکنش‌ها و هزینه‌های کم تراکنش در شبکه آن سبب شده تا معامله گران زیادی به آن توجه داشته باشند و مجموعه‌های مختلفی آن را برای سیستم پرداخت خود در نظر بگیرند.

راز آسمان پایتخت

با وجود اینکه پال و تحلیلگران دیگر نسبت به بازار رمزارزهای مختلف ابراز امیدواری کرده‌اند اما همچنان معامله گران جانب احتیاط را رعایت می‌‌کنند و با توجه به سوابق تاریخی کریپتو احتمالا طی دو ماه آینده خرید و فروش قابل توجهی نداشته باشند.

معامله رمزارزهای معروف از طریق سایت صرافی

با توجه به خوش بینی کارشناسان و معامله گران بزرگ بازار و در نظر گرفتن شاخص‌های مختلف اگر قصد معامله رمزارزها را دارید بهتر است از وبسایت‌های معتبری برای این کار اقدام کنید. صرافی یکی از سایت‌های معتبر رمزارزی ایرانی است که توانسته بستری امن را برای معامله انواع ارزهای دیجیتال به وجود آورد و نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. تاکنون 151 هزار و 111 نفر از طریق سایت صرافی به خرید و فروش و دیگر اقدامات مرتبط رمزارزی مشغول شده‌اند و 16 میلیون و 540 هزار و 794 سفارش را از طریق این درگاه به ثبت رسانده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز