پیدا شدن جسد 5 زن در آرکانزاس/ شوک جدید به آمریکایی‌ها در آستانه سال نو

به گزارش مقامات پلیس محلی، دو زن و سه دختر در خانه ای در شمال غربی آرکانزاس مرده پیدا شدند که مردم این منطقه را چند روز قبل سال نو میلادی در بهت و حیرت فرو برد.

به گزارش کاماپرس و به نقل از ABC News، دو زن و سه دختر در خانه ای در شمال غربی آرکانزاس کشته شده اند. به گفته کلانتر این منطقه پرونده ای در زمینه قتل در ارتباط با این حادثه باز شده و ماموران پلیس در حال تحقیق هستند.

به گفته شین جونز، کلانتر منطقه پاپ کانتی: در حدود ساعت 5 عصر جمعه تماسی با مرکز پلیس گرفته شده و با حضور مامورین در محل اجساد این 5 نفر کشف شدند. این اتفاق در خانه ای در اتکینز ، شهری در حدود 65 مایلی (105 کیلومتری) شمال غربی لیتل راک بوقوع پیوسته است. وی گفت: کشته شدگان بین 8 تا 50 سال سن داشتند و اعتقاد بر این است که همه آنها اعضای یک خانواده بوده اند.

جونز روز شنبه طی یک کنفرانس خبری کوتاه گفت که مقامات بلافاصله به مظنونی در این ارتباط برنخوردند اما تعدادی از کشته شدگان مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند. وی جزئیات بیشتری ارائه نداد.

راز آسمان پایتخت

وی در پایان افزود: “در حال حاضر ، ما معتقدیم كه این یك حادثه یک سوقصد و انتقام شخصی است و احساس نمی كنیم كه خطری برای مردم محلی وجود داشته باشد.” “ما تا این لحظه به این نتیجه رسیده ایم که این اتفاق احتمالاً خانوادگی بوده است.”

مقامات محلی با کمک پلیس ایالت آرکانزاس در حال تحقیق درباره این پرونده هستند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز