پژو 206 و پژو پارس تا آخر فرودین 1400 گران نمی‌شوند

دعوتنامه های ارسالی برای حواله داران خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو حکایت از آن دارد که پژو 206 ، پژو پارس و انواع دیگر محصولات پرتیراژ این شرکت تا پایان فروردین 1400 گران نمی شوند.

به گزارش کاماپرس، برخلاف سایپا که از فرصت افزایش قیمت محصولات خود بیشترین استفاده را کرده است – فرصتی که مصوبه شورای رقابت مبنی بر مجاز بودن تعدیل قیمت خودرو هر سه ماه یک بار به شرط ارائه گزارش های توجیهی قیمت تمام شده ، به خودروسازان داده – ایران خودرو از پائیز تاکنون افزایش قیمتی در محصولات خود نداشته و با توجه به دعوتنامه های ارسالی برای مشتریان حواله دار در فرودین 1400 نیز خودروهای پرتیراژ ایران خودرو گران نمی شوند.

کانال اخبار خودرو با اعلام این خبر نوشته است؛ از روز گذشته دعوت‌نامه تسویه حساب محصولات ایران‌خودرو ویژه مشتریانی که قبلا خودرو خود را با موعد تحویل فروردین 1400 ثبت‌نام کرده بودند، صادر شده است.

طبق دعوت نامه ارسالی به مشتریان، قیمت ها با همان نرخ مصوب قبل (پاییز 99) صادر شده و به نظر می رسد اگر تغییرات قیمتی در این محصولات روی دهد از اردیبهشت 1400 به بعد اعمال خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

حواله داران همچنان به قیمت قبل خودرو را تحویل می گیرند

بر اساس دعوتنامه های مذکور پژو 206 تیپ 2 به قیمت 110 میلیون و 111 هزار تومان در فروردین ماه 1400 در ایران خودرو فاکتور می شود. قیمت پژوپارس سال یا همان پژو پارس بنزینی هم تا آخر فروردین  سال آینده 121 میلیون و 547 هزار تومان خواهد بود.

پژو 405 اس ال ایکس که پیش از این زمزمه توقف تولید آن به گوش رسیده نیز در فروردین ماه به حواله داران این خودرو 108 میلیون و 81 هزار تومان فروخته می شود. سمند ال ایکس هم که یکی دیگر از محصولات پرتیراژ این شرکت به شمار می رود همچنان در اولین ماه سال آینده 116 میلیون و 735 هزار تومان فاکتور خواهد شد.

در ادامه جدول قیمت محصولات ایران خودرو در فروردین ماه 1400 مشاهده می کنید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز