پژو پارس هایی که بیمه شده اند اما تولیدشان زیر سوال است!

برخی از افرادی که اسفند سال گذشته پژو پارس با موعد تحویل مهرماه خریده اند، ‌از فعال شدن بیمه نامه های خودروهایی می گویند که هنوز تحویل نگرفته اند.

به گزارش کاماپرس، برخی از مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو که اسفند ماه سال گذشته پژو پارس خریدند و وجه خودرو را تسویه کردند، ‌هنوز بلاتکلیف هستند. گفته می شود این خودروها که موعد تحویل آنها مهر ۹۹ بوده است هنوز به دست مشتری نرسیده است، اما بیمه نامه های آنها از آبان ماه گذشته فعال شده است.

جالب اینجاست که خیلی از آنها پس از تماس نمایندگی ها باقی مانده وجه را هم واریز کرده اند اما برای تحویل خودرو جواب درستی نمی گیرند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

به گزارش سایت car.ir و به گفته یکی از این مشتریان چندی پیش، نمایندگی ایران‌خودرو با این مشتریان تماس گرفته و در خواست مراجعه به نمایندگی برای تکمیل وجه داشته‌ است. پس از مراجعه مشتریان و پرداخت ۵۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان توسط آن‌ها، گویا خودرو تکمیل‌وجه شده و پس از واریز وجه، بیمه‌نامه خودرو به صاحبان آن‌ها تحویل داده شده است.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

جالب اینجاست که بیمه‌نامه برای خودرویی صادر و از ۱۹ آبان ماه سال جاری، فعال شده که هنوز خودرویی در کار نیست. این مشتریان ادعا می‌کنند که حتی نمی‌دانیم خودرو اصلا تولید شده است یا نه؟

ایران خودرو فعلا جواب دقیقی نمی دهد

بر اساس این گزارش نمایندگی ایران‌خودرو در پاسخ به مشتریان درباره زمان تحویل خودروها، به «اطلاعی از زمان دقیق خودرو نداریم اما هر زمان که خودروها از ایران‌خودرو خراسان به نمایندگی‌های تهران تحویل داده شود، خودرو بلافاصله به مشتریان تحویل داده خواهد شد.» بسنده کرده است.

البته به مشتریان گفته شده که برای پیگیری خودروهای خود می‌توانند به نمایندگی ایران‌خودرو خراسان مراجعه و در صورت موجودی خودرو، آن را تحویل بگیرند؛ البته که در این صورت هزینه حمل خودرو از خراسان به تهران، برعهده خود مشتری خواهد بود.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز