تیبا ۲ و پژو پارس چقدر گران شدند؟

لست سکند

قیمت خودروی داخلی با کاهش قیمت دلار در روند کاهشی بود، اما دیروز با افزایش قیمت دلار، دوباره قیمت پژو پارس و تیبا دو و چند خودروی دیگر گران شد.

به گزارش کاماپرس، قیمت خودرو بعد از چند روز متوالی کاهش داشت، اما دوباره دیروز به مسیر گرانی بازگشت. قیمت دلار از ظهر دیروز دوباره روند افزایشی را در پی گرفت، بازار خودرو هم سریع به این موضوع واکنش نشان داد و قیمت بعضی از خودروهای پرفروش بازار مثل پژو پارس، انواع سمند، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۶، رانا، دنا و رنو تندر نسبت به روز گذشته افزایش یافت. گفته می شود قیمت محصولات ایران‌خودرو در بازار بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

پژو پارس ۲۰۰ میلیون، سمند ال ایکس ۱۶۹ میلیون

تغییرات قیمت در روز گذشته باعث شد پژو پارس که تا ۱۹۱ میلیون تومان هم در بازار معامله می شد، با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان فروخته شود.
قیمت سمند ال ایکس هم افزایش قیمت داشت. حالا سمند ال ایکس با قیمت ۱۶۹ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

راز آسمان پایتخت

قیمت سمند EF۷ هم ۱۹۵ میلیون شد. سمند سورن با قیمت ۲۲۵ میلیون تومان فروخته می شود. پژو ۴۰۵ جی ال ایکس هم با افزایش قیمتی که داشت ۱۷۰ میلیون تومانی شد. پژو۴۰۵ اس ال ایکس هم با قیمت ۱۷۸ میلیون تومان در بازار معامله می شود. پژو ۲۰۷ دنده ای ۲۷۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری و عرضه شد.

  • برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

سایپایی ها چقدر گران شدند؟

به گزارش خبر آنلاین، بعضی از محصولات سایپا هم به افزایش قیمت دلار واکنش نشان دادند. تیبادو ، ساینا و کوییک از افزایش قیمت ها بی نصیب نبودند. بر قیمت تیبا صندوق دار آپشنال ۵ میلیون تومان، تیبا ۲ نیز ۵ میلیون تومان،‌تیبا ۲ پلاس ۵ میلیون تومان،ساینا ۳ میلیون تومان، کوییک دنده ای ۲ میلیون تومان، کوییک آر – دنده ای ۲ میلیون تومان و چانگان cs۳۵ نیز ۱۰ میلیون تومان افزوده شده است.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز